Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, det er no begensere ellerno :dontgetit:

Bruttern kjenner de trur jeg.

De fikk sove på loftet i natt, og bruttern stakk på jobb kl 8...

 

Jeg vil ha de ut av huset, nå. *jage bort*

9035255[/snapback]

 

Det finner jeg litt skremmende faktisk..

 

Med mine lynraske modereringsevner er det ikke så lett å få med seg nei. :p

9035256[/snapback]

 

Fått med meg det meste.. Men tok en telefon og fulgte derfor ikke med :)

 

Har jo sett.. "All hail Orresnei" osv..

Lenke til kommentar

Stilige skisser det der da Shikaru. Keep up the good work. Liker mange av perspektivene du velger.

 

Joda, har jo hatt noen dedikerte tilhengere. Selv om jeg måtte true dem med permban for å havne i signaturen deres. *Kremt* Hehe, neida. Men er alltid morsomt med litt signaturmorro.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Pusur: Ta deg en kaffe

9035250[/snapback]

 

Kan ikkje målene på den trakteren som er her. Dessuten blir den så bitter i en gammel, billig og skitten trakter. Huff.*frysninger*

9035276[/snapback]

 

Ca 5 skjeer pr liter.

 

Stilige skisser det der da Shikaru. Keep up the good work. Liker mange av perspektivene du velger.

 

Joda, har jo hatt noen dedikerte tilhengere. Selv om jeg måtte true dem med permban for å havne i signaturen deres. *Kremt* Hehe, neida. Men er alltid morsomt med litt signaturmorro.

9035277[/snapback]

 

Hehe.

 

Jeg har "My avatar has been DemoniZed!" på 2 stk eller noe..

 

Og i Kibs sin er det "DemoniZer er kokken Ludde" eller noe :p

Lenke til kommentar
Snorre, kan ikke du redigere signaturen dems da? :p

9035292[/snapback]

Eeeehm, joa. Men jeg må jo ikke missbruke moderatorstatusen min da. *Djeeeeez* :roll: Men jeg har muligheten til det, og brukes vel i de tilfeller der signaturen til en bruker bryter med retningslinjene for signaturer.

Lenke til kommentar
Eeeehm, joa. Men jeg må jo ikke missbruke moderatorstatusen min da. *Djeeeeez*  :roll: Men jeg har muligheten til det, og brukes vel i de tilfeller der signaturen til en bruker bryter med retningslinjene for signaturer.

9035308[/snapback]

Du kan jo slenge inn litt ekstra da, hvis du først fjerner hele :innocent:

Lenke til kommentar

Hehe, har hendt moderatorer har lagt inn, "Denne brukeren har ikke lest reglene for signatur, og har dermed fått den fjernet", eller noe slikt. Men tror ikke denne praksisen utøves lengre. Nå sender man en PM til brukeren det gjelder med signaturen (inkludert BB-kode), og så fjerner man signaturen og lar den stå blank.

Lenke til kommentar
Hehe, har hendt moderatorer har lagt inn, "Denne brukeren har ikke lest reglene for signatur, og har dermed fått den fjernet", eller noe slikt. Men tror ikke denne praksisen utøves lengre. Nå sender man en PM til brukeren det gjelder med signaturen (inkludert BB-kode), og så fjerner man signaturen og lar den stå blank.

9035326[/snapback]

Pøh.

 

Moar liek: ban og en liten fornærmelse i signaturen som man ikke kan gjøre noe som helst med. ):

Lenke til kommentar
Sjekk hvor like avatarene deres er? :p

9035343[/snapback]

Hmmmm nei, sier du det du. Det har jeg da aldri lagt merke til. ;) Men jeg må få ta Skarstad i beskyttelse her. Han hadde Calvin and Hobbes-avatar før meg.

 

Edit: Men jeg har fem forskjellige stykker da. Mens eksterne avatarer fortsatt var lov hadde jeg en roterende avatar (en avatar som automatisk byttet til en av de fem forskjellige avatarene i tilfeldig rekkefølge). Ganske kult egentlig. Alle de fem avatarene var med tema fra Clavin and Hobbes ja.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...