Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg tror eg må sitte meg på noe skarpt, for hodet mitt detter halvveis ned liek 10 ganger i minuttet.

9035119[/snapback]

 

Hva med å legge seg?

 

God morgen Lars og Reb.

9035117[/snapback]

God morgen ludvig....

Når er det du vet om du faktisk får leiligheten du bød på igjen?

9035120[/snapback]

 

Toooorsdag! :ermm:

 

God morgen og farvel. Vi skal visst inn til Skien. Teite Lars som må inn dit tidlig. :cry:

Hey, har ikke du og ferie nå? Er jo fellesferie, liksom. Hvis ja; Bli med på harrytur til sverige og kjøp røyk i morgen, da :wee:

9035121[/snapback]

 

Jeg slutter 16:00 i morgen.. ferie? HAH! Jeg LER av ferie..

 

...6-12 aug.

Lenke til kommentar

Er ikke helt habil i telefonen selv, men det har heldigvis bedret seg med årene. Over til noe helt annet. Finnes det Hobbes-tøytigre? Hobbes er altså Tigern, i Tommy og Tigern. Jeg skulle gjerne hatt en Hobbes-tøytiger i begge versjoner (Som tøydukke, og som levende tiger). Jeg vet at det aldri ble laget noen ofisielle produkter da Bill Watterson mente at det stridet mot selve ideen rundt tegneserien. Men det kunne jo hende noen hadde laget noe.

 

Kanskje burde jeg sette meg ned med symaskinen selv og lage meg en, ment ror det ville gått frykteli gale. Er ikke så flink med symaskin.

Lenke til kommentar
Er ikke helt habil i telefonen selv, men det har heldigvis bedret seg med årene. Over til noe helt annet. Finnes det Hobbes-tøytigre? Hobbes er altså Tigern, i Tommy og Tigern. Jeg skulle gjerne hatt en Hobbes-tøytiger i begge versjoner (Som tøydukke, og som levende tiger). Jeg vet at det aldri ble laget noen ofisielle produkter da Bill Watterson mente at det stridet mot selve ideen rundt tegneserien. Men det kunne jo hende noen hadde laget noe.

 

Kanskje burde jeg sette meg ned med symaskinen selv og lage meg en, ment ror det ville gått frykteli gale. Er ikke så flink med symaskin.

9035148[/snapback]

Du vil nok ikke finne noe i norske leketøysbutikker, da det du sier stemmer, men jeg har sett t-skjorter og slikt hos diverse lugubre gateselgere rundt om i Europa.

Lenke til kommentar

T-skjorter er vel og bra. Men det beste er nok desverre en fiks virkelig tøytiger ala Hobbes. Nesten så jeg vurderer å gi en proff syerske i oppdrag å lage en til meg.

 

Edit: Support er ikke lov i Siste Ordet. Et innlegg med support slettet. For de som ikke vet hva som menes med support kan dere lese om dette under reglene i førsteposten. For de late har jeg lagt ved informasjonen om support i en spoiler-tag under:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
* Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.

Brukere som hjelper andre med supportspørsmål kan også selv vente seg reaksjoner. Support er ikke lov!

 

Reaksjoner på moderering skjer som vanlig over PM ikke i tråden.

 

Snorre :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Takk for søt moderering Snorre. :)

 

Glad i den lille tigeren du..  :blush:

9035184[/snapback]

Ja, ingen tigere har noensinne betydd så mye for meg som Hobbes. Han har hjulpet meg under mang en hard stund.

 

Edit: Support er fortsatt ikke lov:

 

Edit: Support er ikke lov i Siste Ordet. Et innlegg med support slettet. For de som ikke vet hva som menes med support kan dere lese om dette under reglene i førsteposten. For de late har jeg lagt ved informasjonen om support i en spoiler-tag under:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
* Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.

Brukere som hjelper andre med supportspørsmål kan også selv vente seg reaksjoner. Support er ikke lov!

 

Reaksjoner på moderering skjer som vanlig over PM ikke i tråden.

 

Snorre :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...