Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Datasmurf:

Death Valley er kult!

Dra dit. Nu!

Bør også ta en tur innom Yosemite (http://www.nps.gov/yose/). Fin natur, verdt en tur. (Haha, rim)

Skal dere opp til SF? Vi kjørte fra LA til Vegas, overnattet i hjørnesuite på pyramidehotellet (tomt for vanlige rom, så vi ble oppgradert) og dro så til Death Valley. Overnattet, og dro videre til Yosemite, før vi endte opp i SF.

Stikk også innom Venice Beach, om du ikke har vært der.

Litt utenfor SF ligger forresten Gilroy, som har et svært outlet-senter med masse fine klær til veldig lite penger. (Her snakker vi 3 Quiksilver-shorts til under 500,-)

Lenke til kommentar

I morgen eller i overmorgen, kjære hc.

Kommer an på reisefølget mitt.

Skulle gjerne vært innom Yosemite, men desverre for pappa og meg, har vi med oss en skokk med unger som synes det holdt i massevis med Sequoia.

Ble desverre ikke SF. Skulle gjerne rukket meg innom der også, samt vært innom Silicon Valley, bare for å ha vært der.

Har vært i Venice Beach 2 ganger denne turen, og jeg må si meg fornøyd.

Vi skal overnatte på Hotel New York New York, da det passet økonomien til den andre familien best. Kunne gjerne tenkt meg å tatt inn på det hotellet med levende løver eller det venezianske med gondoler og kanaler.

Lenke til kommentar
Da er det bare et viktig spørsmål:

Er det sånn stygg glans på skjermen? :ermm:

9034837[/snapback]

Nope, jeg har valgt matt skjerm. :D

Edit: Og den ser kanskje ikke ut som et utdyr på bilder. Men den har mye bra under panseret. Kan liste opp specs hvis noen ønsker det.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Snorre, får håpe du har mer flaks med din enn jeg har med min.

Etter 2 uker dukka det opp en svart flekk på venstre side av touchpadden.

Nå er det en på høyre side også, tastaturet henger seg stadig vekk opp, særlig shift, space, g og k, og jeg har et avtrykk av tastaturet på skjermen min :w00t:

Lenke til kommentar
I morgen eller i overmorgen, kjære hc.

Kommer an på reisefølget mitt.

Skulle gjerne vært innom Yosemite, men desverre for pappa og meg, har vi med oss en skokk med unger som synes det holdt i massevis med Sequoia.

Ble desverre ikke SF. Skulle gjerne rukket meg innom der også, samt vært innom Silicon Valley, bare for å ha vært der.

Har vært i Venice Beach 2 ganger denne turen, og jeg må si meg fornøyd.

Vi skal overnatte på Hotel New York New York, da det passet økonomien til den andre familien best. Kunne gjerne tenkt meg å tatt inn på det hotellet med levende løver eller det venezianske med gondoler og kanaler.

9034825[/snapback]

Ah.

Yosemite er fint, men hvis det er masse unger så er det nok litt verre ja.

SF er veldig kos, mye fint å se. Cable cars er elsk <3

Silicon Valley er også fett, mye moro der.

Venice er jo et must. Flott sted, savner det virkelig.

New York New York ser bra ut, men jeg har en liten ting for pyramidehotellet (Luxor, tror jeg det heter).

Men pass på når dere skal ha frokost i Vegas - det koster spenn.

Og det er ikke lite heller. Vi kjøpte bare noe baguetter, ost, skinke, melk og juice på en convenience store, og spiste i Yosemite.

Lenke til kommentar

He he, takk for tipsene. Skal tas i betraktning når jeg og en kompis får samla sammen nok penger til å dra til California / Nevada og leie bil og bruke en sommer der.

Bare vente til han blir 21 og jeg evt. kjører opp. Evt. vi drar med oss en fyr til.

En ting er sikkert. Jeg skal tilbake hit. Uten masse småunger, og besøke SF, Silicon Valley, Yosemite og diverse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...