Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg ble litt skeptisk jeg og. han vil se på at jeg sover... :ermm:

9034065[/snapback]

SO: The home of strange and dysfunctional people - Where noone is normal, and everyone is someone else than they appear to be. Soon on television.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SO: The home of strange and dysfunctional people - Where noone is normal, and everyone is someone else than they appear to be. Soon on television.

9034083[/snapback]

:!:

Men nå legger man seg. Får kanskje besøk av Budny i dag :) Natta SO *klem til de som vil ha* :wee:

Lenke til kommentar
Tviler :p Og hvorfor vil du se det på cam egentlig? :ermm:

9034103[/snapback]

Jeg vil helst slippe å se det. Men det hadde utvilsomt vært spennende/interessant å ha et opptak av. Så kunne man selge det til andre SO-tøser til en ublu pris...
Lenke til kommentar
@ Aalton: Er det gøy å konstant overvåke 11 kåte, trøtte fjortisser kl. ti på halv tre en mandagsmorgen?

9034136[/snapback]

Jeg bare sitter og ser innom av og til jeg..

Jeg ser på fotball klipp.. som dette:

[Youtube]lsO6D1rwrKc

Lenke til kommentar
Er du egentlig helt sikker på at du vil vite det?

9034130[/snapback]

Om jeg ikke slår deg på antall LedZep plater, så slår jeg deg hvertfall på antall plater totalt. Håper jeg virkelig. Ellers så bruker jeg neste uke på å slå deg.

Bring it on

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Er du egentlig helt sikker på at du vil vite det?

9034130[/snapback]

Om jeg ikke slår deg på antall LedZep plater, så slår jeg deg hvertfall på antall plater totalt. Håper jeg virkelig. Ellers så bruker jeg neste uke på å slå deg.

Bring it on

9034143[/snapback]

Er nok cd'er det går i her, så ja, du vinner nok :) Var det ikke du som fikk 2000 lp'er eller noe? Kanskje jeg blander.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...