binko Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Så hva om man bare slutter å diskutere det her, for jeg syntes jeg ser det her strekke ut i det uendelige. Noen ting er uinteressant for person X. Det ER et vanskelig emne, for skal X da bare stikke, fordi alle (..) andre vil høre om det..? X har faen meg like mye rett til å være her han og. Så LA DET LIGGE, shake hands, så er vi ferdige.. Please..? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 *Gi mer oppmerksomhet*Fornøyd? *stryke på hodet* 9033857[/snapback] Råwr. Nå.. Lag vaffler. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg skjønner hva Nstin mener her. Det er ikke alle som liker å høre vilt fremmede folk snakke om kjønnsorganene sine, eller sexlivet sitt. (Plagsomme fjortisser på skolebussen, anyone?), og det bør man kunne respektere. Når det er sagt, kan jeg ikke se at eplefe har nevnt noe annet enn orgasmehyppighet i én post i kveld, og det synes jeg man bør tåle 9033929[/snapback] Noen som har forstått det Bare synd at det at jeg spurte om hun kunne la være ble blåst opp så utrolig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Gi dere nå, får tråden blir stengt som vanlig på søndagskvelder når alle er i kranglehumør. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 You all ride the short bus! Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Ok then, we all ride the short bus. But were TOGETHER. Have fun alone in your big bus. Nå lar vi det her ligge, ok..? Vi vil ikke ha SO STENGT..! EDIT: Som Bitex så fint sier... Endret 8. juli 2007 av Binko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Okei, de beroligende kicker inn for fullt nå, og jeg skal opp tidlig i morgen. God natt, SO. *kos til den vanlige gjengen* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 You all ride the short bus! 9033956[/snapback] My mom says it because I'm SPECIAL! Og mamma har ALLTID rett... Så DET så! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 fredrik sine kommentarer ene og alene er verdt turen innom SO. Dem er lovlig morsomme samtidig som de har et godt poeng. Skulle likt å sett han diskutere med en av mine mindre smarte venner. Eller de som er på et folkelig nivå. For de mindre smarte ville nok ikke forstått hva han vil frem til og dermed tvunget han ned på demmes nivå og slått han med erfaring (jada, bash.org men det er sant) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Sånn, da kom det et innlegg om piller. Dagen er komplett, og jeg legger meg. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 My mom says it because I'm SPECIAL! Og mamma har ALLTID rett... Så DET så! Your mom said that to me too. She also said that I should go to bed right now, so good night everybody! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 AHH! jeg mangler 10 cm skjøteledning! Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 *Gi Campin Carl 10cm skjøteledning* Nå kan du mekke sammen... Det du nå enn skal! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Sånn, da kom det et innlegg om piller. Dagen er komplett, og jeg legger meg. 9033973[/snapback] Det finnes mennesker som bruker medisiner. Deal with it. Det er ikke som om noen skrev "OMG! jeg er sååååå skjeiv nå... Rommet snurrer!!1!oneoneone" Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg satt her på youtube og kikket etter noen tøffe fotball klipp og fant dette: UXt7WQ9ngik&NR=1 Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 *takke Binko for 10 cm skjøteledning* *henge seg i skjøteledning* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det finnes mennesker som bruker medisiner. Deal with it.Det er ikke som om noen skrev "OMG! jeg er sååååå skjeiv nå... Rommet snurrer!!1!oneoneone" 9033987[/snapback] Ikke vær slem med ham da. Det gjør vondt å være utenfor den fine beskyttende boblen. Sagt det før, Aalton. Tøft klipp. NÅ natter jeg. Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Kult det der Aalton.. ^_^ uTube heller badminton eller pingpong, finnes mange tøffe sånne filmer... ;D EDIT: Watts Zap pwns! Endret 8. juli 2007 av Binko Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ikke vær slem med ham da. Det gjør vondt å være utenfor den fine beskyttende boblen. 9033990[/snapback] Du mener den beskyttende boblen som medisiner gir? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 AHH! jeg mangler 10 cm skjøteledning! 9033978[/snapback] Jeg har 30cm skjøteledning i buksa mi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg