Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Så hva om man bare slutter å diskutere det her, for jeg syntes jeg ser det her strekke ut i det uendelige.

 

Noen ting er uinteressant for person X. Det ER et vanskelig emne, for skal X da bare stikke, fordi alle (..) andre vil høre om det..?

 

X har faen meg like mye rett til å være her han og.

 

Så LA DET LIGGE, shake hands, så er vi ferdige.. Please..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner hva Nstin mener her. Det er ikke alle som liker å høre vilt fremmede folk snakke om kjønnsorganene sine, eller sexlivet sitt. (Plagsomme fjortisser på skolebussen, anyone?), og det bør man kunne respektere. Når det er sagt, kan jeg ikke se at eplefe har nevnt noe annet enn orgasmehyppighet i én post i kveld, og det synes jeg man bør tåle

9033929[/snapback]

Noen som har forstått det :)

 

Bare synd at det at jeg spurte om hun kunne la være ble blåst opp så utrolig.

Lenke til kommentar

fredrik sine kommentarer ene og alene er verdt turen innom SO. Dem er lovlig morsomme samtidig som de har et godt poeng.

 

Skulle likt å sett han diskutere med en av mine mindre smarte venner. Eller de som er på et folkelig nivå. For de mindre smarte ville nok ikke forstått hva han vil frem til og dermed tvunget han ned på demmes nivå og slått han med erfaring (jada, bash.org men det er sant)

Lenke til kommentar
Sånn, da kom det et innlegg om piller. Dagen er komplett, og jeg legger meg.

9033973[/snapback]

Det finnes mennesker som bruker medisiner. Deal with it.

Det er ikke som om noen skrev "OMG! jeg er sååååå skjeiv nå... Rommet snurrer!!1!oneoneone"

Lenke til kommentar
Det finnes mennesker som bruker medisiner. Deal with it.

Det er ikke som om noen skrev "OMG! jeg er sååååå skjeiv nå... Rommet snurrer!!1!oneoneone"

9033987[/snapback]

Ikke vær slem med ham da. Det gjør vondt å være utenfor den fine beskyttende boblen.

Sagt det før, Aalton. Tøft klipp. :wee:

NÅ natter jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...