Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SO er en generell chattetråd. Å lage en egen tråd om hvordan jenter får orgasme kan nok bli gjort, men da vil jeg gjerne ha et litt større seriøsitetsnivå enn her i SO. Ergo, du er ikke velkommen.

9033848[/snapback]

Hadde vel ikke tenkt på å gå inn i en slik tråd når jeg ikke liker å lese om det engang.

Lenke til kommentar

Så du går heller inn i en tråd hvor det snakkes om alt og alle..?

 

Det er vel noe positivt for SO.. ;D

 

Nuh, tarmene mine ligger ved siden av meg og (DET er vel ikke for ille vel) aliens gnafser på en gammel brødskive på skrivebordet mitt.

 

De er UTMERKETE rotoppryddere! ;D

Lenke til kommentar
Er du homofil? Har homsevenner som og syntes jenter sine kjønnsorganer og deres funksjoner er dødsekkelt. :wee:

9033869[/snapback]

Nei, er ikke homofil. Men jeg synes det å lese om jenter sine kjønnsorganer og deres funksjoner er dødsekkelt når jeg ikke liker eller kjenner den personen.

Lenke til kommentar
Er du homofil? Har homsevenner som og syntes jenter sine kjønnsorganer og deres funksjoner er dødsekkelt. :wee:

9033869[/snapback]

Nei, er ikke homofil. Men jeg synes det å lese om jenter sine kjønnsorganer og deres funksjoner er dødsekkelt når jeg ikke liker eller kjenner den personen.

9033890[/snapback]

Åja, daså. Neste gang skal jeg legge det i skjul.

"Omhandler kvinnelige kjønnsorganer!"

Blir det bedre da? :wee:

Lenke til kommentar

Jeg ser at Nstin og Fredrik ikke liker å snakke om sex, kjønnsorganer og andre ting.

 

Jamen jøss. Alt av VIRKELIGHET er jo noe dritt...?

 

EDIT: Og siden når ble et SPØRSMÅL personangrep..?

 

Hun spurte noe sånt som "Er du homofil?"

 

Det at du syntes bare SPØRSMÅLET er fornærmende, sier vel at du er homofob..? Eller?

 

EDIT 2: Eplefe kom meg i forkjøpet! ;)

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Åja, daså. Neste gang skal jeg legge det i skjul.

"Omhandler kvinnelige kjønnsorganer!"

Blir det bedre da? :wee:

9033895[/snapback]

Hvis det handler om kvinnelige kjønnsorganer generelt så er det ikke noe vits. Men handler det om (i dette tilfellet) dine, så ja helst.

 

PS: Siden folk er så flinke med å skrike ut om personangrep så blir jeg vel nødt til å nevne at det ikke gjelder Eplefe personlig, men alle jenter. Det var bare eplefe tilfeldig.

Lenke til kommentar
Å spørre om han er homofil er da lov? Om jeg hadde kalt ham en ekkel homo hadde jeg forstått at det var personangrep, men var et helt enkelt spørsmål. Så det at du oppfatter et spørsmål om legning som personangrep betyr bare at du er homofob.

9033904[/snapback]

 

Er du psykisk utviklingshemmet?

 

Det er ikke noe negativt forbundet ved å være psykisk utviklingshemmet. Det er riktig nok noen personer som mener at her tar jeg feil, men det er også noen som er uenig med Eplefe, og mener at et spørsmål om man er homofil er nedlatende. I dagens samfunn finnes det grupper mennesker som mener homofili og psykiske utviklingshemninger er negativt, og ser ned på personer med slike egenskaper/legninger.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner hva Nstin mener her. Det er ikke alle som liker å høre vilt fremmede folk snakke om kjønnsorganene sine, eller sexlivet sitt. (Plagsomme fjortisser på skolebussen, anyone?), og det bør man kunne respektere. Når det er sagt, kan jeg ikke se at eplefe har nevnt noe annet enn orgasmehyppighet i én post i kveld, og det synes jeg man bør tåle

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...