Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fish, ja. Har en diehard marillion-fan på jobb som faktisk nektet å dra på Marillion-konsert i spektrum for noen uker siden, fordi han ikke liker den "nye" vokalisten. Tr00 fan.

Sonata Arctica+Epica 01.11.07 kl 20:00 rockefeller, oslo.

Simone i Epica er dødsnydelig.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Fish, ja. Har en diehard marillion-fan på jobb som faktisk nektet å dra på Marillion-konsert i spektrum for noen uker siden, fordi han ikke liker den "nye" vokalisten. Tr00 fan.

9033750[/snapback]

That's the spirit. :!:

Men får vi lov til å snakke musikk her, da? Aalton? :ph34r:

Lenke til kommentar

Nstin you stink! *fnis*

Syntes det må være lov å være åpen om sånt jeg!

Forresten, aliensa inni magen min har klekket, noen som har lyst på et lite beist..? :)

Krever ikke mye stell, de finner næring i det meste. Bare hold den unna bikkja, for all del..!

Lenke til kommentar
Jeg ble kvalm av å lese om eplefe sitt, ja. Enkelte bilder vil man ikke få inn i hodet sitt.

9033744[/snapback]

Og hva mener du med det?

Det der grenser opp mot personangrep i mine øyne

9033749[/snapback]

Jeg ba henne ganske så pent om å ikke skrive om sånt. Og når folk blander seg inn og spør så burde de regne med at svaret kanskje ikke er så blomsteraktig. Personangrep, neppe.

Lenke til kommentar
Forresten, aliensa inni magen min har klekket, noen som har lyst på et lite beist..? :)

Krever ikke mye stell, de finner næring i det meste. Bare hold den unna bikkja, for all del..!

9033758[/snapback]

Har mer lyst på et lite menneskebeist jeg...

Uff, har blitt valpesyk i de sene nattetimer. Dette KAN ikke være sunt

Lenke til kommentar
3: Den er på ferie. Kommer tilbake better then ever, snart. (Måtte få litt struktur på den)

Nstin: Jeg tror du snakker om den kvalme følelsen som kalles "sjalusi". Spør klara-klok om det er mer du lurer på.

9033751[/snapback]

Nei, det er ekte kvalme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...