Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
20 min? Bruker du så lang tid på å komme? :ermm:

:tease:

9033610[/snapback]

Jeg tenkte mer på pollen jeg....

Hvor lang tid jeg bruker på å komme trenger vi ikke diskutere her, men det varierer fra noen minutter til 2,5 timer

Lenke til kommentar

Lillebror er vill etter å dra på Sonata, så jeg får vel bestille 2 billetter. Han blir 18 like før.

Har sansen for de jeg også, så det går vel bra.

Oh..så har jeg sett Nightwish 1 gang, og Within Temptation 2 ganger. Og masse andre greier. Fint å bo nær oslo, trenger ikke planlegge et år i forveien når en fet konsert dukker opp.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
*statoil*

9033626[/snapback]

Har ikke esso best burgere?

Hadde det ikke vært for at de har nattåpent, så ville jeg veddet på at du ikke kommer til å rekke det før de stenger. :p

9033635[/snapback]

jo, men skal ikke ha burger. Håper jeg. Åt en før i dag :) Bare 1 liter med sjokomelk eller noe..

Bitex: Det er et par band jeg ikke takler, det er nightwish og maiden blant annet. Ikke min skyld :p

Lenke til kommentar
Lillebror er vill etter å dra på Sonata, så jeg får vel bestille 2 billetter. Han blir 18 like før.

Har sansen for de jeg også, så det går vel bra.

Oh..så har jeg sett Nightwish 1 gang, og Within Temptation 2 ganger. Og masse andre greier. Fint å bo nær oslo, trenger ikke planlegge et år i forveien når en fet konsert dukker opp.

9033656[/snapback]

Det er urettferdig. :hrm: Men kos for deg, da. :)

jo, men skal ikke ha burger. Håper jeg. Åt en før i dag :) Bare 1 liter med sjokomelk eller noe..

9033660[/snapback]

Lykke til!! :ermm:

Lenke til kommentar
20 min? Bruker du så lang tid på å komme? :ermm:

9033610[/snapback]

Note to self: Don't have sex with pusur.

EDIT: Pusur, du syntes det høres kjedelig ut, fordi du gjør det med deg selv.

9033632[/snapback]

Bedre det enn med forumjentene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...