Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SERIØST?!? Tja, i mediaklassen min er jeg eneste som henger i hw.no  :ermm:

7371901[/snapback]

Statistisk sett er ca. 2 % (103 500 / 4 500 000) av Norges befolkning medlem på forumet her. (Regner med at de fleste her er norske...)

Det vil si at ca. hver 50. person du møter er medlem. :p

Lenke til kommentar

SERIØST?!? Tja, i mediaklassen min er jeg eneste som henger i hw.no  :ermm:

7371901[/snapback]

Statistisk sett er ca. 2 % (103 500 / 4 500 000) av Norges befolkning medlem på forumet her. (Regner med at de fleste her er norske...)

Det vil si at ca. hver 50. person du møter er medlem. :p

7371998[/snapback]

Jo men jeg forventer at man skal liksom ha peiling om hw.no hvis man går på medie, eller forventer jeg for mye?

Skarstad pisczo eller noe sånt er jo mote, har du ikke fulgt med

Lenke til kommentar
Jeg slo på stortrommen og svarte "surfe forum :cool: ".  Jeg hørte et par hææ?

Victory.  :ph34r:

7371962[/snapback]

Skjer med meg hele tida.. Viss jeg er hos venner, sitter på dataen deres elns.. Og jeg går på diskusjon.no.. Bare lurer de på hva det er og at jeg i det hele tatt gidder.. "Ka e det for nåke drit?" "Gidda det då.." :hrm:

:love:

Lenke til kommentar
Skjer med meg hele tida.. Viss jeg er hos venner, sitter på dataen deres elns.. Og jeg går på diskusjon.no.. Bare lurer de på hva det er og at jeg i det hele tatt gidder.. "Ka e det for nåke drit?" "Gidda det då.."  :hrm:

7372015[/snapback]

Jeg er redd for å gå inn på diskusjon.no når jeg er på skolen.. De kommer alltid med noen frekke komentarer, men diskusjon er viktig for meg. Det er på den måten jeg oppretholder min nerde status!

:p

Lenke til kommentar
Fyren spurte oss hva vi pleide å gjøre når vi er på dataen. De fleste svarte "msn", "hjemmesider" eller "spille dataspill!!11".

7371962[/snapback]

Gikk ikke det av moten for 4-5 år siden? Huff, dagens ungdom altså.

7371987[/snapback]

Ikke blandt fjortisene fra Asker. Søstra til kjæresten min gjør ikke annet enn å sitte på hjemmesider når hun er på dataen.

I tillegg snakker de lyke høyt som en halv-døv 70-åring.. De har så elendig hørsel..

Lenke til kommentar
Skjer med meg hele tida.. Viss jeg er hos venner, sitter på dataen deres elns.. Og jeg går på diskusjon.no.. Bare lurer de på hva det er og at jeg i det hele tatt gidder.. "Ka e det for nåke drit?" "Gidda det då.."  :hrm:

:love:

7372015[/snapback]

Vel. Å gå inn på forumet hos venner er vel litt drit. :hm:

Lenke til kommentar

Det vil si at ca. hver 50. person du møter er medlem.  :p

7371998[/snapback]

Det er skummelt. :S

7372014[/snapback]

Det betyr også at statistisk sett er 16 personer på skolen min medlem!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...