Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke sove :(

9032472[/snapback]

Hvorfor i all verden legger du deg så tidlig? Jeg skal spise middag om en times tid

9032477[/snapback]

Jeg skal jobbe i morgen. Så jeg må stå opp i 8-tida. Derfor la jeg meg for en time siden. Men får ikke sove :(

Lenke til kommentar

Stå opp, gå en liten tur ut og drikk varm melk.

Eller ta deg en varm dusj og sovn der. Fungerer veldig godt.

 

I alle fall om du klarer å sove stående uten å falle.

 

Ellers fungerer det veldig godt å sove i badekaret også, men pass på at du våkner når det blir kaldt så du ikke blir forkjøla.

Lenke til kommentar
Heisann, alle sammen. Hva skal folket i sommer da?

 

Personlig skal jeg ikke jobbe eller noe. Til Lørdag skal jeg en svipptur til Sverige. Skal på en øy (Koster) utenfor Strömstad og sykle. I August venter Italia og Gardaland. :D

9032478[/snapback]

Jeg håper på at jeg får noen forumbesøk i løpet av ferien :) Ellers så reiser jeg på en ukes ferie i Tromsø neste fredag. Så blir det vel en uka på hytta etter det... :)

Lenke til kommentar
Stå opp, gå en liten tur ut og drikk varm melk.

Eller ta deg en varm dusj og sovn der. Fungerer veldig godt.

 

I alle fall om du klarer å sove stående uten å falle.

 

Ellers fungerer det veldig godt å sove i badekaret også, men pass på at du våkner når det blir kaldt så du ikke blir forkjøla.

9032518[/snapback]

Jeg våkner bare av dusjing :( Men tenkte å legge meg igjen snart.. Må bare slutte å tenke så mye når jeg skal prøve å sove...

Lenke til kommentar
Jeg skal jobbe i morgen. Så jeg må stå opp i 8-tida. Derfor la jeg meg for en time siden. Men får ikke sove :(

9032494[/snapback]

Stresser du for å få sove, får du i hvert fall ikke sove. Om du sovner før tolv, får du fortsatt åtte timers søvn-
Lenke til kommentar
Jeg skal jobbe i morgen. Så jeg må stå opp i 8-tida. Derfor la jeg meg for en time siden. Men får ikke sove :(

9032494[/snapback]

Stresser du for å få sove, får du i hvert fall ikke sove. Om du sovner før tolv, får du fortsatt åtte timers søvn-

9032555[/snapback]

Vet, men i det siste har jeg sovet så lenge, så tenkte å legge meg virkelig tidlig sånn at jeg var sikker på at jeg ikke skulle bli så trøtt. Men det funka ikke :p

Lenke til kommentar
Ha ha, om du våkner av varmt vann kan jeg ikke hjelpe deg.

Om du ikke har noe i mot å våkne med hodepine.

Selv pleier jeg å dundre hodet i veggen til jeg svimer av.

Dog kun bare når jeg må sove og ligger og skjelver i angstanfall.

9032579[/snapback]

Jeg pleier å dusje om morgenen, derfor våkner jeg av det. Har blitt en vane. Men er ikke så ille at jeg trenger å ty til veggen :hmm:

Lenke til kommentar
Selv pleier jeg å dundre hodet i veggen til jeg svimer av.

Dog kun bare når jeg må sove og ligger og skjelver i angstanfall.

9032579[/snapback]

Da hadde jeg heller tatt noe angsdempende om jeg var deg... man blir i tillegg søvning av de fleste :)

9032594[/snapback]

Har desverre ikke noe angstdempende midler =/

Og der og da når jeg lå i senga med panikk og skalv og hallusinerte og bare ville dø, virka den enkleste løsninga på alt å bare dundre hodet sitt i veggen til man svimte av.

Hodepina når jeg våkna derimot... Uff uff uff :(

 

"Hei, syntes du denne lukter kloroform?"

..Må være tidenes sjekketriks :p

9032598[/snapback]

Rawr, jeg skal bruke den på deg, Lars og slasken for å oppfylle en av drømmene mine ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...