MrBjoern Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 mrbjoern er ikkje tilgjengelig for øyeblikket, prøv igjen senere. 9032404[/snapback] Og takk til mrbjoern's personsvar @ Smurfen. Stilig Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg får ikke sove 9032472[/snapback] Hvorfor i all verden legger du deg så tidlig? Jeg skal spise middag om en times tid Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Heisann, alle sammen. Hva skal folket i sommer da? Personlig skal jeg ikke jobbe eller noe. Til Lørdag skal jeg en svipptur til Sverige. Skal på en øy (Koster) utenfor Strömstad og sykle. I August venter Italia og Gardaland. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg får ikke sove 9032472[/snapback] Samme her. Kanskje fordi jeg har noen rosinboller stående i ovnen. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg får ikke sove 9032472[/snapback] Hvorfor i all verden legger du deg så tidlig? Jeg skal spise middag om en times tid 9032477[/snapback] Jeg skal jobbe i morgen. Så jeg må stå opp i 8-tida. Derfor la jeg meg for en time siden. Men får ikke sove Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Stå opp, gå en liten tur ut og drikk varm melk. Eller ta deg en varm dusj og sovn der. Fungerer veldig godt. I alle fall om du klarer å sove stående uten å falle. Ellers fungerer det veldig godt å sove i badekaret også, men pass på at du våkner når det blir kaldt så du ikke blir forkjøla. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Heisann, alle sammen. Hva skal folket i sommer da? Personlig skal jeg ikke jobbe eller noe. Til Lørdag skal jeg en svipptur til Sverige. Skal på en øy (Koster) utenfor Strömstad og sykle. I August venter Italia og Gardaland. 9032478[/snapback] Jeg håper på at jeg får noen forumbesøk i løpet av ferien Ellers så reiser jeg på en ukes ferie i Tromsø neste fredag. Så blir det vel en uka på hytta etter det... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Stå opp, gå en liten tur ut og drikk varm melk.Eller ta deg en varm dusj og sovn der. Fungerer veldig godt. I alle fall om du klarer å sove stående uten å falle. Ellers fungerer det veldig godt å sove i badekaret også, men pass på at du våkner når det blir kaldt så du ikke blir forkjøla. 9032518[/snapback] Jeg våkner bare av dusjing Men tenkte å legge meg igjen snart.. Må bare slutte å tenke så mye når jeg skal prøve å sove... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg skal jobbe i morgen. Så jeg må stå opp i 8-tida. Derfor la jeg meg for en time siden. Men får ikke sove 9032494[/snapback] Stresser du for å få sove, får du i hvert fall ikke sove. Om du sovner før tolv, får du fortsatt åtte timers søvn- Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hvor bor du da? 9032544[/snapback] Vikersund (Stikkord, Skiflyvning) Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg skal jobbe i morgen. Så jeg må stå opp i 8-tida. Derfor la jeg meg for en time siden. Men får ikke sove 9032494[/snapback] Stresser du for å få sove, får du i hvert fall ikke sove. Om du sovner før tolv, får du fortsatt åtte timers søvn- 9032555[/snapback] Vet, men i det siste har jeg sovet så lenge, så tenkte å legge meg virkelig tidlig sånn at jeg var sikker på at jeg ikke skulle bli så trøtt. Men det funka ikke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ha ha, om du våkner av varmt vann kan jeg ikke hjelpe deg. Om du ikke har noe i mot å våkne med hodepine. Selv pleier jeg å dundre hodet i veggen til jeg svimer av. Dog kun bare når jeg må sove og ligger og skjelver i angstanfall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Selv pleier jeg å dundre hodet i veggen til jeg svimer av.Dog kun bare når jeg må sove og ligger og skjelver i angstanfall. 9032579[/snapback] Da hadde jeg heller tatt noe angsdempende om jeg var deg... man blir i tillegg søvning av de fleste Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ha ha, om du våkner av varmt vann kan jeg ikke hjelpe deg.Om du ikke har noe i mot å våkne med hodepine. Selv pleier jeg å dundre hodet i veggen til jeg svimer av. Dog kun bare når jeg må sove og ligger og skjelver i angstanfall. 9032579[/snapback] Jeg pleier å dusje om morgenen, derfor våkner jeg av det. Har blitt en vane. Men er ikke så ille at jeg trenger å ty til veggen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 "Hei, syntes du denne lukter kloroform?" ..Må være tidenes sjekketriks Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hvor får man tak i kloroform klokken 11? Jeg, uh skal ha det til sommerfugl samlingen min. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Uff så sulten jeg blei da. Veit ikke hva jeg skal spise, men noe godt må det bli. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Selv pleier jeg å dundre hodet i veggen til jeg svimer av.Dog kun bare når jeg må sove og ligger og skjelver i angstanfall. 9032579[/snapback] Da hadde jeg heller tatt noe angsdempende om jeg var deg... man blir i tillegg søvning av de fleste 9032594[/snapback] Har desverre ikke noe angstdempende midler =/ Og der og da når jeg lå i senga med panikk og skalv og hallusinerte og bare ville dø, virka den enkleste løsninga på alt å bare dundre hodet sitt i veggen til man svimte av. Hodepina når jeg våkna derimot... Uff uff uff "Hei, syntes du denne lukter kloroform?"..Må være tidenes sjekketriks 9032598[/snapback] Rawr, jeg skal bruke den på deg, Lars og slasken for å oppfylle en av drømmene mine ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg