Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Haha!

 

Jeg har forumjente her! Hahaha! Slå den!

9030378[/snapback]

 

jeg sitter i senga til Nyhus, og skal ha bazukh sovende hos meg nesten hele neste uke ^^ slå den du :tease:

9030386[/snapback]

Hva med meg da :-O

 

Jeg kommer og blir hos deg fra i dag til tirsdag(mest trolig), så fra onsdag til fredag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi reiser vel på torsdagen, tenkte vi. Vi må vente en time i Drammen, så da kan jo dere komme å treffe oss. Om det ikke er for sent, liksom.. :p

9030552[/snapback]

Yey, så lenge jeg vet når dere kommer fram til Drammen så :wee: *Glede seg*

 

EDIT: Men nå stikker mrbjoern, han skal se på film :wee: *Vinke hade til alle sammen*

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Hurra for meg! I år må jeg feire bursdag i Jotunheimen :fun: Mamma og Pappa klarer altid å legge de jævlige feriene til bursdagen min :hrm: *gå i deppetråden*

9030538[/snapback]

Dakkar :(

9030550[/snapback]

 

I fjor "feiret" jeg bursdagen min i Geiranger, da fikk jeg en bokser som foreldrene mine hadde kjøpt i en souvenirsjappe til bursdagsgave :roll:

Lenke til kommentar
I fjor "feiret" jeg bursdagen min i Geiranger, da fikk jeg en bokser som foreldrene mine hadde kjøpt i en souvenirsjappe til bursdagsgave :roll:

9030589[/snapback]

Får du fortsatt bursdagsgave fra forledrene dine altså? heldig-grisen

9030606[/snapback]

 

Skrev feil, det var i forifjor, i fjor fikk jeg en middag... Aner ikke om jeg fr noe i år da, kanskje jeg får lov til å fiske min egen middag i år? :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...