Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du gi meg et sammendrag av de 6000 postene?  :whistle:

9029189[/snapback]

Det var dramatikk. Heftige diskusjoner. Syting. Mer syting. Mer dramatikk. Interne konflikter. Det var mørke tanker, mørke tider. Det var tøsing som jeg klagde over. Det var L4r5 og Bundy's pulehjørne. Det var syting. Det var mørke, mørke tider. Stillheet..

Lenke til kommentar
Det var dramatikk. Heftige diskusjoner. Syting. Mer syting. Mer dramatikk. Interne konflikter. Det var mørke tanker, mørke tider. Det var tøsing som jeg klagde over. Det var L4r5 og Bundy's pulehjørne. Det var syting. Det var mørke, mørke tider. Stillheet..

9029203[/snapback]

Meget bra sammendrag. Jeg tror du har fått med alle høydepunktene der :wee:
Lenke til kommentar
Min warn fikk jeg kranglet vekk, men så dagen etterpå fikk jeg den tilbake fordi de ombestemte seg :thumbdown:

9029204[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Advart av Notater

Aalton Advart i går, 15:14

Lagt til advarselsnivå Reduksjonen gitt av meg som en overprøvelse av advarselen gitt av Snorre var feilaktig og blir derfor rettet opp i. Grunnlaget er tilstede for en advarsel økning etter å diskutert saken internt kommer det frem at advarsel skal stå som den gjorde.

 

Viser til grunnlaget i advarselen gitt av Snorre for mer informasjon.

 

Alle klager kan rettes til [email protected]

Aalton Advart i går, 03:04

Fjernet fra advarselsnivå Etter å ha vurdert tilfellet hvor advarsel er gitt velger jeg å bruke min myndighet som administrator og fjerner advarselen.

Snorre Advart i går, 02:31

Lagt til advarselsnivå Advarselsøkning for brudd på retningslinjene punkt 10 og 1:

 

"ammen! Det hørtest jo ut som du hadde så mye god, smeltet ost. "

 

"Got ya'! En pølse til meg også. "

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=793785

Lenke til kommentar
Krangle? :dontgetit: Eg bare aksepterte min warn for tøsing eg. Men det er en fornærmelse at de kaller det spam. :hrm:

9029197[/snapback]

Min warn fikk jeg kranglet vekk, men så dagen etterpå fikk jeg den tilbake fordi de ombestemte seg :thumbdown:

9029204[/snapback]

Jøss.

Hvem bestemte dette? :dontgetit:

Lenke til kommentar
SPillet han hater mer en noe annet i verden.

 

Bortsett fra deg sier han  :ohmy:

9029222[/snapback]

Hihi... Er han bare furten fordi jeg ikke kunne finne på noe med han i dag nå? Følte liksom at jeg måtte finne på noe med fatter, vi har ikke gjort noe ordentlig sammen på mange år... :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...