Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er umodent å tro at alle gutter på din egen alder er umodne.

7528037[/snapback]

Enig, helt idiotisk, mange jenter som vandrer rundt å tror de er så forbanna modne når de akkurat har blitt 16 år gamle, og starter derfor å vandre med gutter som er 3-4 år eldre enn seg selv (dette er selvsagt fordi disse har penger og bil og jentene tror de er mer "erfaren") merker at det er sann der jeg kommer fra også nå, jenter på 13-14 år begynner å sjekke meg opp når jeg er på fest.

 

Blir faenmeg kvalm av slikt

Lenke til kommentar
Det er umodent å tro at alle gutter på din egen alder er umodne.

7528037[/snapback]

Enig, helt idiotisk, mange jenter som vandrer rundt å tror de er så forbanna modne når de akkurat har blitt 16 år gamle, og starter derfor å vandre med gutter som er 3-4 år eldre enn seg selv (dette er selvsagt fordi disse har penger og bil og jentene tror de er mer "erfaren") merker at det er sann der jeg kommer fra også nå, jenter på 13-14 år begynner å sjekke meg opp når jeg er på fest.

 

Blir faenmeg kvalm av slikt

7528066[/snapback]

 

Det har ikke nødvendigvis med det å gjøre. Uavhengig om jeg var en fjortiss av dimensjoner, så ville jeg likevel ønske meg en mann som var klar til å slå seg til ro i et stabilt forhold. Jeg tviler på at det er mange 21åringer som er klar for det.

Lenke til kommentar

Drømmeforhold :p

 

En som liker meg og synes jeg er verdens søteste kosligste og artigste jente. En jeg kan le mye sammen med, spille masse xbox360 med og som ikke har noe imot å ha sex en gang i blant :p

 

Min drømmemann har helst mørkt hår og mørkebrune øyne, og bør være 5 år eldre enn meg minst for at han ikke skal bli for barnslig. Jeg er også veeldig glad i intelligente menn som har noe å snakke om

7528003[/snapback]

 

Jeg oppfyller alt unntatt to :(

Lenke til kommentar
Så lenge de er over den seksuelle lavalder, why the hell not?

 

Hehe de må jo være litt pene å da, gjerne jomfru... It's nice :p

7528127[/snapback]

Godt poeng, meget godt poeng

 

Jomfru er dog ikke et must

 

Eplefe: Jeg synst ikke vi er storkrevende, vi vil pule, vi vil sove og vi vil drikke øl avogtil :p

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Drømmeforhold :p

 

En som liker meg og synes jeg er verdens søteste kosligste og artigste jente. - Check

 

En jeg kan le mye sammen med, spille masse xbox360 med - Check

 

Som ikke har noe imot å ha sex en gang i blant :p - Check

 

Min drømmemann har helst mørkt hår og mørkebrune øyne - Check

 

og bør være 5 år eldre enn meg minst for at han ikke skal bli for barnslig. - Nå er du altfor kravstor...

7528003[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...