Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God morgen. Hva skjer?

9028902[/snapback]

Heeei! *takleklemme*

Jeg sitter og gjør akkurat ingenting, og er nesten litt sulten, men gidder ikke spise.. tror jeg skal lage burgere til middag mye senere. :p

Hva skjer der da?

9028917[/snapback]

wææææhh :D Sulten jeg også. Er vel snart hun på esso ringer og spør hvor jeg blir av. Begynner vel å bli bekymra nå :p Gjør ikke stort, no quarter i bakgrunnen her bare. Trenger ike stort mer..

Lenke til kommentar
wææææhh :D  Sulten jeg også. Er vel snart hun på esso ringer og spør hvor jeg blir av. Begynner vel å bli bekymra nå :p  Gjør ikke stort, no quarter i bakgrunnen her bare. Trenger ike stort mer..

9028936[/snapback]

Haha. xD

Dropp sunnheten og t deg en burger, mann :p

Jeg spiller Mario litt sånn av og på på den fine koselige emulatoren min :love:

Lenke til kommentar
God morgen. Hva skjer?

9028902[/snapback]

Heeei! *takleklemme*

Jeg sitter og gjør akkurat ingenting, og er nesten litt sulten, men gidder ikke spise.. tror jeg skal lage burgere til middag mye senere. :p

Hva skjer der da?

9028917[/snapback]

wææææhh :D Sulten jeg også. Er vel snart hun på esso ringer og spør hvor jeg blir av. Begynner vel å bli bekymra nå :p Gjør ikke stort, no quarter i bakgrunnen her bare. Trenger ike stort mer..

9028936[/snapback]

Fikk dere ikke pizza i sted eller? :ermm:

Sopp! :w00t:

Lenke til kommentar

Det er fordi du snakket om Gin som egentlig bare smaker vodka med granbar :)

9028924[/snapback]

Det har vi ikke smakt :innocent:

9028932[/snapback]

Om du går i skogen og tygger på en grein i fra et grantre og hyler innpå en shot vodka så får du NØYAKTIG samme smaken. Det er jeg sikker på. Jeg har ikke prøvd det da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...