Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... Håper jeg kan dra dit neste år.

Da kan vi dra ilag :D

Har også lyst å dra til Japan.

 

Sorry for tregt svar...

9028350[/snapback]

Kanskje det ^^

 

Da må jeg spare litt penger ja. hmm.

Jobb må jeg ha også. fordi uten jobb, ingen penger :p

 

Det som egentlig hadde skjedd, hadde vel vært at jeg dro dit med familien.

Selv om fattern har vært i japan for mange år sida.

 

Btw jeg fikk høre av Tamaki san ( hu jeg prater med ) at jeg hadde god uttale ^_^

 

sorry for treigt tilbakesvar :p

Lenke til kommentar

That would be correct. Jeg er nerd, i hvert fall.

Fra nettbyprofilen:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg er godt over normalen interessert i norsk og, og jeg skriver dikt og fortellinger, noveller, historier, kåseri, you name it, på fritiden. Det samme gjelder vel forsåvidt engelsk, og samfunnsfag, og fransk.. Egentlig de fleste fag, bortsett fra matte når jeg tenker meg om. Det gjør meg ikke til en online leksehjelp. Og det betyr heller ikke at du får lov å lese noe jeg har skrevet. Det det betyr er at jeg kommer til å pirke på skrivefeilene dine, hvis jeg finner profilen din verdt å lese. Og at jeg misliker at folk ikke klarer å skrive bokmål eller nynorsk, men må skrive dialekt (spesielt med tanke på at 70% av de som skriver dialekt skriver nordlandsk. Tro meg, jeg har ingenting i mot nordlendinger når de snakker, men når de skriver ser det helt ufattelig fjortiss ut)
Lenke til kommentar
ingen penger

 

god uttale ^_^

 

sorry for treigt tilbakesvar :p

Penger ja. Det er jo kanskje en fordel å ha litt :p

 

Uttale, jeg kan ikke så mye Japansk, kan sånn anime-japansk. Få ord som de gjentar hele tiden. Men har lyst å lære meg språket :wee:

 

Tregt og tregt, jeg var nå tregere enn deg. Pga. at jeg var å kjøpte et cola-brett med 24 cola, er det vel :dribble:

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Penger ja. Det er jo kanskje en fordel å ha litt :p

 

Uttale, jeg kan ikke så mye Japansk, kan sånn amine-japansk. Få ord som de gjentar hele tiden. Men har lyst å lære meg språket :wee:

 

Tregt og tregt, jeg var nå tregere enn deg. Pga. at jeg var å kjøpte et cola-brett med 24 cola, er det vel :dribble:

9028582[/snapback]

Jeg har for det meste bare lært av litt anime og no andre greier sjøl.

Men jeg er litt udugelig på samtaler sånn "rl"

 

Men hu har nesten blitt som en japansk lærer for meg nå også :p

Så jeg håper på å bli flinkere.

Sliter fortsatt litt med å få med meg alt de sier når de prater med venna sine og sånt :p

Hu snakka i telefon litt mens jeg prata med hu.

Så jeg hørte hu snakke, og jeg hørte liksom første delen, så var resten bare --------- av ting jeg ikke fikk med meg, og slutten :p

Så halve poenget med det hu sa forsvant jo :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...