Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå høres du alt for kjærring ut. Du gjør ting for komplisert. Vi er menn, så oppfør deg som en. Enten er du glad i henne, eller så er du ikke det. Jeg vil si at du kan ikke ligge å kose med en jente som det ikke er involvert kjærlighet i, og fortsatt påstå at ditt savn for de tingene dere nevnte blir fylt.

7527722[/snapback]

Oops, my bad.

 

Jeg trenger bare et høl å putte den i og en kjeft å sprute i, så er jeg faen meg fornøyd!

Lenke til kommentar
Nå høres du alt for kjærring ut. Du gjør ting for komplisert. Vi er menn, så oppfør deg som en. Enten er du glad i henne, eller så er du ikke det. Jeg vil si at du kan ikke ligge å kose med en jente som det ikke er involvert kjærlighet i, og fortsatt påstå at ditt savn for de tingene dere nevnte blir fylt.

7527722[/snapback]

Oops, my bad.

 

Jeg trenger bare et høl å putte den i og en kjeft å sprute i, så er jeg faen meg fornøyd!

7527767[/snapback]

Jepp, da er det ingenting som en sixpack etterpå. evt. sove.

Lenke til kommentar
Fuckfriends er noe helt annet enn en å kose med. Det er snakk om nærhet, kos, å tilbringe tid sammen, å gjøre alle de tingene kjærester gjør, uten å lyge til seg selv og den andre ved å si at det er kjærlighet involvert.

7527716[/snapback]

 

Jeg hadde aldri giddet å gjøre noe slikt hvis det ikke var kjærlighet.

Lenke til kommentar
Kunne vurdert deg som kjæreste Linn C. Dog er jeg opptatt av utseende. Det får ikke falme!

 

Beskriv ditt deg og ditt drømmeforhold, så skal jeg se hva jeg kan tilby :fun:

7527607[/snapback]

 

Drømmeforhold :p

 

En som liker meg og synes jeg er verdens søteste kosligste og artigste jente. En jeg kan le mye sammen med, spille masse xbox360 med og som ikke har noe imot å ha sex en gang i blant :p

 

Min drømmemann har helst mørkt hår og mørkebrune øyne, og bør være 5 år eldre enn meg minst for at han ikke skal bli for barnslig. Jeg er også veeldig glad i intelligente menn som har noe å snakke om

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...