DJ_Dark Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Gikk alle for å fappe nå, siden det ble stille? 9028010[/snapback] Du snakker og fapper med meg på msn. Be happy!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Men. SO må jo være aktivt samtidig som man fapper. Hvorfor tror dere vi har to hender, folkens? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Joda, men nå skal jeg få tiden til å gå, så jeg legger meg litt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Men. SO må jo være aktivt samtidig som man fapper. Hvorfor tror dere vi har to hender, folkens? Vanskelig å bruke musa med venstre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Sliter med loliproblem, ergo, er jeg nødt til å bruke henda mine til å holde ting og tang unna og heller konse på stoler, møblement og eplefeer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Vanskelig å bruke musa med venstre 9028022[/snapback] Da er det ikke noe problem å bruke tastatur-snarveier o.l. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Sliter med loliproblem, ergo, er jeg nødt til å bruke henda mine til å holde ting og tang unna og heller konse på stoler, møblement og eplefeer. Hva driver du egentlig med når du fapper? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Men. SO må jo være aktivt samtidig som man fapper. Hvorfor tror dere vi har to hender, folkens? 9028017[/snapback] Fap'e hardere? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Fap'e hardere? Ja Eller kanskje det er fordi man egentlig har to.. ja, du skjønner Endret 8. juli 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 btw, Sirslask, man runker når man faper Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 btw, Sirslask, man runker når man faper Når kom verden til dette? Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Aj. Det skulle du ikke sagt. Nå blir nok Sirslask litt forvirra her.. *fapfapfap* Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hva er diskusjonen her nå da? :!: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Eplefe å Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eplefe sier:*fapfapfapfapfapfapfapfapfap* Eplefe sier: iWin - ΛdriaИ aka [ЄSF]WheelMan sier: *fapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfap* - ΛdriaИ aka [ЄSF]WheelMan sier: ahh For etter det ble det sille Der ble det liv Endret 8. juli 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Slasken, fantaserer om SO, hva ellers? Nazimoder, bartemodder, basskuker, aidskaker, slasker, L4r5er, eplefeer, epler, spamming, ot etc Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Jeg er skuffet, og litt opprørt over at jeg ikke er på den listen. *snif* Yaay! Ser du? Eplefe liker meg. Detaljer går man ikke inn på. Endret 8. juli 2007 av Binko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg fantaserer om Binkoer når jeg fapper. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Tenk å bli forført av en modd dere! DER har dere forumnerde-fantasien Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Nazimoder, bartemodder, basskuker, aidskaker, slasker, L4r5er, eplefeer, epler, spamming, ot etc SO-love its driving me mad, its making me crazy *synge med* Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 "Vil du bli med hjem å se på SO-counten min...?" slår vel ganske bra an. For moddiser er det "Vil du bli med hjem å se på jeg redusere antall poster vanlige brukere har...?". Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *fapfapfapfapfapfap* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg