Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne vurdert deg som kjæreste Linn C. Dog er jeg opptatt av utseende. Det får ikke falme!

 

Beskriv ditt deg og ditt drømmeforhold, så skal jeg se hva jeg kan tilby :fun:

7527607[/snapback]

 

Hva er poenget med å ha kjæreste hvis man ikke har kjærlighet i forholdet?

7527625[/snapback]

 

http://youtube.com/watch?v=1Xn_VUgJ4xU

 

Jeg tror på kjærligheten, jeg sier bare det ikke er plass.

Skal kjærligheten ha plass må den jobbes for, den må stelles og den må aldri glemmes. Og ikke minst begge parter må være innstilt på det.

Lenke til kommentar
Hva er poenget med å være singel og sove alene, kun fordi man mangler kjærlighet? Det er så mange andre behov som en kjæreste fyller, så om en ikke er elsket, så skal en ikke måtte være ensom av den grunn.

7527682[/snapback]

Er uenig med deg på det der. Det andre kan oppfylles av fuckfriends og venner. Blir dumt å ha kjæreste hvis det ikke er noe kjærlighet

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Hva er poenget med å være singel og sove alene, kun fordi man mangler kjærlighet? Det er så mange andre behov som en kjæreste fyller, så om en ikke er elsket, så skal en ikke måtte være ensom av den grunn.

7527682[/snapback]

Er uenig med deg på det der. Det andre kan oppfylles av fuckfriends og venner. Blir dumt å ha kjæreste hvis det ikke er noe kjærlighet

7527703[/snapback]

Fuckfriends er noe helt annet enn en å kose med. Det er snakk om nærhet, kos, å tilbringe tid sammen, å gjøre alle de tingene kjærester gjør, uten å lyge til seg selv og den andre ved å si at det er kjærlighet involvert.

Lenke til kommentar
snip

7527682[/snapback]

snap

7527703[/snapback]

snute

7527716[/snapback]

Nå høres du alt for kjærring ut. Du gjør ting for komplisert. Vi er menn, så oppfør deg som en. Enten er du glad i henne, eller så er du ikke det. Jeg vil si at du kan ikke ligge å kose med en jente som det ikke er involvert kjærlighet i, og fortsatt påstå at ditt savn for de tingene dere nevnte blir fylt.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Fuckfriends er noe helt annet enn en å kose med. Det er snakk om nærhet, kos, å tilbringe tid sammen, å gjøre alle de tingene kjærester gjør, uten å lyge til seg selv og den andre ved å si at det er kjærlighet involvert.

7527716[/snapback]

Joa. Selv føler jeg ikke noe behov for å ha ei kjæreste å kose med hvis det ikke er kjærlighet. Men folk er jo forskjellige, noen liker ditt, andre liker datt.

 

I'm out

*poff*

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Fuckfriends er noe helt annet enn en å kose med. Det er snakk om nærhet, kos, å tilbringe tid sammen, å gjøre alle de tingene kjærester gjør, uten å lyge til seg selv og den andre ved å si at det er kjærlighet involvert.

7527716[/snapback]

Det verste er at det er veldig mange som faktisk gjør nettopp det. Begge partnere er klar over det men allikevel så velger de å lyge til seg selv som du sier.
Lenke til kommentar
Jeg kan være skikkelig drittsekk, men bare når det trengs, selv lever jeg i den tro at vis man er innbilsk og drittsekk, drar man mer damer, men å være drittsekk for meg hjelper fortsatt ikke!

7527685[/snapback]

*Fixed*

Du ha feilet i livet!

7527709[/snapback]

 

Kommer ann på åssen jenter man vil ha det, jeg er ikke ute etter noe forhold, derfor oppfører jeg meg som jeg ikke vil det, vil jeg ha et forhold, prvøer jeg ihvertfall

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...