Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usedvanlig "rent" i So i kveld, men jeg fant jo grunnen på forrige side. :wee:

Trodde jeg skulle bli sittende alene i kveld, siden ingen er i hamar for tiden, men så fikk jeg besøk av noen venner som nettopp har dimmet. Synd sjåføren ville hjem tidlig da, så vi ikke fikk dratt ut på byen, men det var jo hyggelig uansett. :)

Lenke til kommentar
Det er mer min stil, selvom jeg er Bond. James Bond  :cool: (har en historie bak det kallenavnet:P)

9026844[/snapback]

Yey :)

 

Hvis du er Bond, blir jeg en sånn James Bond jente da? :) (Sånne som er med i alle filmene vettu... :p )

9026854[/snapback]

Ja, du skal gå rundt i trange, sexy klær og bare være lekker. Mens jeg skal være kul uansett hva som skjer :cool:

Lenke til kommentar
Ja, du skal gå rundt i trange, sexy klær og bare være lekker. Mens jeg skal være kul uansett hva som skjer  :cool:

9026869[/snapback]

Det blir jo litt feil, siden jeg er gutt, og du er jente. Men det funker jo sikkert :)

9026878[/snapback]

EY! Vil ikke ha noe diskriminering her! Jeg er James Bond uansett. Kan godt finne en anna Bond-babe om ikke du vil :cool:

Lenke til kommentar
men nå skal jeg bli drita på spriten til kevin.,. besvvistløs ftw?

 

 

aner ikke hvorfor han gir meg gratis sprit må være en tanke bak det men jeg veit ikke. jaja gratis sprit %kul%

9026890[/snapback]

Sikkert en baktanke ja... :p Kos deg du Kevin :)

 

Du glemte å tenke på hun er den kvinnelige utgaven av Bond :D

9026892[/snapback]

Var vel det jeg sa? :p

 

Anyways, kan gjerne gå i trange sexy klær jeg... :)

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
NgZ. Skulle ikke du feste?

 

Hei til dere andre. :)

9026925[/snapback]

Ikke hei til meg? :p

Sjåføren fant ut at han var for trøtt til å bli hele natten, så vi dro ikke ut. Kanskje like greit at jeg ikke drakk meg full, siden jeg skal jobbe i morgen, men jeg hadde litt lyst på en bytur.

Lenke til kommentar
Hei, min nordlendingsvenn :)

 

:love:

9026958[/snapback]

Hei du din halving. ;)

 

Ikke hei til meg? :p

Sjåføren fant ut at han var for trøtt til å bli hele natten, så vi dro ikke ut. Kanskje like greit at jeg ikke drakk meg full, siden jeg skal jobbe i morgen, men jeg hadde litt lyst på en bytur.

9026961[/snapback]

Joda. Hei og kyss og klem til deg. :love:

Ånå. Når var det du skulle legge deg før midnatt? :hmm:

Lenke til kommentar

Barnes & Nobles er :love:

 

For å si det med pappas ord, "Den gigantiske og mest orgasmiske bokhandelen eg har sett!"

Åpent fra 9 om morran til 11 om kvelden, hver dag! :O

 

Endte opp med 2 Transformers-bøker, 1 sett for å lære å spille munnspill, en stor kjekskake, en kopp kakao med krem - som var svært god, "lær å spille avansert jazz og blues-gitar-bok, kart og bok om Las Vegas til pappa og bokmerke til mamma ^^

 

Og turen innom Circuit City, resulterte i en Pink Floyd-CD - Wish You Were Here, samt Little Rascals på DVD og hele The Adventures of Brisco County, jr.

 

Endelig! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...