Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg aner enda mer forum løøøøve her ;)

 

Edit: Linn Christin, du må dra langt avgårde for å finne de bra mannfolka.

7527540[/snapback]

Telemark er langt avgårde :whistle:

 

Skjønner det, men hvis jeg skulle hatt en dame som nektet meg ting osv, hadde jeg bedt henne om å skjerpe seg, eller så er det over. Er ikke vits i å være i et forhold som er alt for krevende og slitsomt.

Et forhold skal være morsomt, spennende og ellers bare bra.. hvis det ikke er det, hvorfor satse på det da?

7527543[/snapback]

enig, fordet om det kan være begge deler :wee:

Lenke til kommentar

Man får vel den friheten man fortjener antar jeg..

 

X'n min jobbet alltid "overtid" , når han i virkeligheten sto på en eller annen bensinstasjon og stappet sedler i automater, eller spilte bort penger på poker.

 

Med det resultat at han aldri hadde penger til å betale for maten.

 

Noen fortjener ikke tillit, andre gjør det.

 

Jeg jobber hver eneste kveld, så med meg som kjæreste får man tid til alt annet enn kos med dama :p

Lenke til kommentar
Mannfolk er spesielle dyr

7527535[/snapback]

 

Jenter like så.

 

Selv om du nok kommer til å finne deg en som ignorer deg helt og er skikkelig drittsekk, det er sånne gutter jenter liker

7527545[/snapback]

 

Neida, jeg har faktisk bestemt meg for å velge fornuftig denne gangen .Vil heller ha en snill kjæreste som er glad i meg, enn en som ser bra ut..

 

Utseendet falmer, innsiden må man leve med resten av livet :)

Lenke til kommentar

Nå må du slutte å være så selvskadende og egoistisk.

7527511[/snapback]

Er ikke det :)

 

Det kommer en dag da du vil angre på at du sitter der alene og forlatt. Uten barn, barnebarn og hunden din er borte. Det er ikke begrenset hvor mye kjærlighet man kan gi. Mennesket er laget på en slik finurlig måte at hjertet bare vokser seg større og får mer rom.

Lenke til kommentar

Nå må du slutte å være så selvskadende og egoistisk.

7527511[/snapback]

Er ikke det :)

 

Det kommer en dag da du vil angre på at du sitter der alene og forlatt. Uten barn, barnebarn og hunden din er borte. Det er ikke begrenset hvor mye kjærlighet man kan gi. Mennesket er laget på en slik finurlig måte at hjertet bare vokser seg større og får mer rom.

7527578[/snapback]

Takk for dagens preken. lol.

Lenke til kommentar
Det kommer en dag da du vil angre på at du sitter der alene og forlatt. Uten barn, barnebarn og hunden din er borte. Det er ikke begrenset hvor mye kjærlighet man kan gi. Mennesket er laget på en slik finurlig måte at hjertet bare vokser seg større og får mer rom.

7527578[/snapback]

 

Om hjertet mitt vokser seg større, legger jeg på meg da ? :w00t:

Lenke til kommentar
Det kommer en dag da du vil angre på at du sitter der alene og forlatt. Uten barn, barnebarn og hunden din er borte. Det er ikke begrenset hvor mye kjærlighet man kan gi. Mennesket er laget på en slik finurlig måte at hjertet bare vokser seg større og får mer rom.

7527578[/snapback]

 

Om hjertet mitt vokser seg større, legger jeg på meg da ? :w00t:

7527586[/snapback]

Bare mer å elske da :)

Lenke til kommentar

Nå må du slutte å være så selvskadende og egoistisk.

7527511[/snapback]

Er ikke det :)

 

Det kommer en dag da du vil angre på at du sitter der alene og forlatt. Uten barn, barnebarn og hunden din er borte. Det er ikke begrenset hvor mye kjærlighet man kan gi. Mennesket er laget på en slik finurlig måte at hjertet bare vokser seg større og får mer rom.

7527578[/snapback]

 

 

Hmm.

 

Du sier noe. Jeg har tenkt mye på det med barn....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...