Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wee :wee:

 

So, samtidig som man er paa kreta :D

Hvor på Kreta er du?

 

Har nettopp kommet hjem fra Kreta selv :wee:

9024915[/snapback]

Chania/platinas :D 30-35 grader btw :wee:

 

Wee :wee:

 

So, samtidig som man er paa kreta :D

9024897[/snapback]

Du har så mye å gjøre på ferie at du nesten ikke rekker alt eller? :wee:

9024917[/snapback]

Yupp :wee:

Lenke til kommentar
Chania/platinas :D  30-35 grader btw :wee:

Chania ja, vi var ikke så langt unna der... emmm, faktisk rett i mellom begge to :p

 

Var i Agia Marina, Caldera Village hotel. Nei det er ikke akkurat kallt der nede. Kommer ut av flyet, føles ut som du treffer en vegg med oppbrukt luft.

Lenke til kommentar
Chania/platinas :D  30-35 grader btw :wee:

Chania ja, vi var ikke så langt unna der... emmm, faktisk rett i mellom begge to :p

 

Var i Agia Marina, Caldera Village hotel. Nei det er ikke akkurat kallt der nede. Kommer ut av flyet, føles ut som du treffer en vegg med oppbrukt luft.

9024950[/snapback]

Stemmer, det var digg :wee:

 

btw: kaldera er 40 meter ifra vaares hotell :p

Lenke til kommentar
Stemmer, det var digg :wee:

 

btw: kaldera er 40 meter ifra vaares hotell :p

Åj, såpass ja. Hmm. Mens du er der anbefaler jeg deg å prøve vannskuter som er rett nede på stranda. Det var nais :D

 

Og for ikke å glemme et dusin med geniale resturanter. F.eks den nede med Silk Oil bensinstasjonen, den rett til høyre når du kommer gående ned mot stranden. (Husker ikke hva den heter :p)

Lenke til kommentar

Trainspotting. :wee:

Hallo, Epletyv. Alder kommer an på personen. Om han annser deg som ufattelig umoden så kan ikke du gjøre noe med det bortsett fra å heve deg til hans nivå. Alder har utenom hvor dere står mentalt ikke en dritt å si. Om det er 0, 2 eller 9 *kremt* år.

Lenke til kommentar
Trainspotting. :wee:

Hallo, Epletyv. Alder kommer an på personen. Om han annser deg som ufattelig umoden så kan ikke du gjøre noe med det bortsett fra å heve deg til hans nivå. Alder har utenom hvor dere står mentalt ikke en dritt å si. Om det er 0, 2 eller 9 *kremt* år.

9024981[/snapback]

 

Vel, hvis du hadde lest chatloggen mellom han og meg, så hadde du nok skjønt at han er egentlig noe jævlig umoden til å være 16 :p

Lenke til kommentar
Vel, hvis du hadde lest chatloggen mellom han og meg, så hadde du nok skjønt at han er egentlig noe jævlig umoden til å være 16 :p

You are who you choose to be. Om han velger å.. Skal vi si. Senke seg til ditt nivå, så er det hans valg, og noe jeg gjør med enkelte av mine venner som er barnslige i forhold til meg. Du kan ikke være sikker på hvordan han er på den "romantiske" siden av livet.
Lenke til kommentar
Stemmer, det var digg :wee:

 

btw: kaldera er 40 meter ifra vaares hotell :p

Åj, såpass ja. Hmm. Mens du er der anbefaler jeg deg å prøve vannskuter som er rett nede på stranda. Det var nais :D

 

Og for ikke å glemme et dusin med geniale resturanter. F.eks den nede med Silk Oil bensinstasjonen, den rett til høyre når du kommer gående ned mot stranden. (Husker ikke hva den heter :p)

9024977[/snapback]

Skal proeve, aa jeg digger restaurantene, men naa maa jeg gaa, ikke mer tid :p

Lenke til kommentar
Har smakt Full Pakke for første gang, den var jo ikke vond, men..

 

Den smaker .. æsj!

9025014[/snapback]

 

Den var da ikke vond. Smaker som en vanlig grandis som en original sjel har plassert diverse ekstra på. Tror ikke jeg ville ha kjøpt den selv dog. Er vel litt avhengig av hvor godt du liker grandis fra før, hvis du er en av de som synes at grandis smaker papp, blir det vel vanskelig å like Full Pakke.

Lenke til kommentar
Den var da ikke vond. Smaker som en vanlig grandis som en original sjel har plassert diverse ekstra på. Tror ikke jeg ville ha kjøpt den selv dog. Er vel litt avhengig av hvor godt du liker grandis fra før, hvis du er en av de som synes at grandis smaker papp, blir det vel vanskelig å like Full Pakke.

 

Grandis smaker jo papp. Eneste grandisen som er spiselig er vel taco og lørdags.. men spiser heller ordentlig pizza fra restaurant :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...