Capiche Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Jeg er ikke helt klar over hvorfor jeg ble bannet, men det gjør men ingenting. Min tidligere bruker hadde en del tragiske innlegg og fjortisoppførsel. Dette er liksom en ny start edit: Leif. Eplefe, permban var det ikke Endret 7. juli 2007 av RarAvis Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kroppen skriker etter søv, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hva er navnet på den gamle brukeren din, da? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg er ikke helt klar over hvorfor jeg ble bannet, men det gjør men ingenting. Min tidligere bruker hadde en del tragiske innlegg og fjortisoppførsel. Denne er liksom en ny start 9023738[/snapback] Retningslinjene er også en fin bil. Særlig akkurat denne delen: #14: Det er ikke tillatt å ha mer enn en aktiv konto på forumet, ønsker du å lage en ny konto må din gamle konto lukkes av en administrator. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Har egentlig ikke så veldig lyst til å fortelle det. Endret 7. juli 2007 av RarAvis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Har egentlig ikke så veldig lyst til å fortelle det egentlig. 9023773[/snapback] Poenget med at man bare skal ha EN konto er vel at man ikke skal kunne oppføre seg som en fjortiss og så løpe fra ansvaret tror jeg Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Har egentlig ikke så veldig lyst til å fortelle det egentlig. 9023773[/snapback] Poenget med at man bare skal ha EN konto er vel at man ikke skal kunne oppføre seg som en fjortiss og så løpe fra ansvaret tror jeg 9023779[/snapback] Du har et veldig godt poeng der. Rullebladet ditt kan ikke bare forsvinne. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Har egentlig ikke så veldig lyst til å fortelle det. 9023773[/snapback] Tror jeg og. Men jeg er fortsatt veldig nysgjerrig. Send en PM om du ikke vil at mods skal få vite om det. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Siden du hører på meg: Kom hit og hold meg med selskap Ikke nå. Skriver blogg, haha. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Åh, det var godt med litt hjemmelaga grøt til middag. Er så lei av resturantmat at det skulle ikke vært lov. Har levd på det i ca 14 dager, bah. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg er lei kjappe måltider fordi jeg har flyttet/ike giddet å lage mat etter å ha gjort de halve dagen på jobb.. Men det blir vel noe kjapt i dag også tenker jeg. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Åh, det var godt med litt hjemmelaga grøt til middag. Er så lei av resturantmat at det skulle ikke vært lov. Har levd på det i ca 14 dager, bah. 9023819[/snapback] Er du i fjellandet ennå? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Er du i fjellandet ennå? 9023830[/snapback] Nope, sitter godt planta i stua nå Eller, egentlig driver jeg og fikser pc'n min les: bruttern fikser Endret 7. juli 2007 av -Redhead- Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Gode middagstips er alltid etterlengtet. I går blei det pizza, og grillpølser hos no kompiser seinere på da'n. I stad preika jeg med ei japansk ei med mic og kamera. Det var litt phun. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor dere er noen griser om dere tenker koffert nå Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Gode middagstips er alltid etterlengtet.I går blei det pizza, og grillpølser hos no kompiser seinere på da'n. I stad preika jeg med ei japansk ei med mic og kamera. Det var litt phun. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor dere er noen griser om dere tenker koffert nå 9024053[/snapback] var hu pen? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) I stad preika jeg med ei japansk ei med mic og kamera.Det var litt phun. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor dere er noen griser om dere tenker koffert nå 9024053[/snapback] *Undres over hva Shikaru snakket om...* Og nei, jeg tenkte ikke koffert Ellers så er jeg på besøk hos NerosMind, vi sitter på ett rimelig treigt nett her. Tok noen min å få lasta diskusjon.no EDIT: Forhåpentligvis så ER a pen fremdeles... Endret 7. juli 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg kjeder meg så innmari! *finne lighter og tenne på ting* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Jeg kjeder meg så innmari! *finne lighter og tenne på ting* 9024110[/snapback] Det er gøy. Nå fikk jeg lyst til å skjenke meg litt rom og tenne en sigar. Synd det lukter gruforjævelig etterpå hvis jeg gjør det inne. Endret 7. juli 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Er det grilling på gang eller? Ja ofc maddafacka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg