Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Hvordan finner man ut hvor mange liter et slangbur inneholder? Skal selge det jeg har og da er det greit å få med hvor stort det er.

 

 

Eller, hvor stort det er da. :shrug: Vet ikke helt hvordan jeg skal si det jeg.

 

 

Åhh, det buurde du, det var latterlig fett!  :D

Magic carpet ride :tease:

9022362[/snapback]

 

:no:

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan finner man ut hvor mange liter et slangbur inneholder? Skal selge det jeg har og da er det greit å få med hvor stort det er.

9022363[/snapback]

Lengde i cm ganger høyde i cm ganger bredde i cm delt på tusen.

Trodde dette var barneskolestoff jeg :p

Lenke til kommentar
Hihi. Gå inn på google og søk på "navnet ditt + liker å" så skriver du ned de 5 første søkene du får. Jeg fikk:

 

Kelly liker å stå og holde seg og bevege seg sidelengs

Kelly liker å lese Harry Potter bøkene!

Kelly liker å synge, danse og shoppe.

 

Haha :!:

9022342[/snapback]

 

Mathias liker å ha noen bak ryggen sin...mn han e så stor. ainnersyo 18 [skrevet for 3 uker siden] lika mathias å bli tatt i rompa?;OO ...

 

VICTORY! :ph34r:

Lenke til kommentar
SasaB, du kan godt ta og legge av deg den tonen der, du dreit deg ut, og du kommer til å få høre det, akkurat som at DJ_Dark stadig vekk blir minnet på kanel + burger-saken.

9022379[/snapback]

Hva er det med SasaB og blå avatarer, og hva er det med DJ_Dark, og kanel + burger? :ermm:

Lenke til kommentar
Hva er det med SasaB og blå avatarer, og hva er det med DJ_Dark, og kanel + burger? :ermm:

9022394[/snapback]

SasaB veddet på det svakeste laget i en kamp, de tapte, og han måtte gå med Chelsea-avatar i fire uker, og ha "I'd rather walk alone" i signaturen sin.

 

DJ_Dark presterte å ta feil av grillkrydder og kanel. :wee:

Lenke til kommentar
Hva er det med SasaB og blå avatarer, og hva er det med DJ_Dark, og kanel + burger? :ermm:

9022394[/snapback]

SasaB tapte et veddemål og måtte ha Chelasea-logoen som avatar+ "I'd rather walk alone" i signatur

 

DJ_dark tok feil av grillkrydder og kanel en gang og var "lur" nok til å fortelle det :p

Lenke til kommentar
Trodde dette var barneskolestoff jeg :p

9022377[/snapback]

 

Fikk bank da jeg gikk på barneskolen, fordi jeg faktisk lærte ting, så visse ting har bare ikke kommet med. :wee::hmm:

 

Naaaiiiii, jeg vi ha John Bonham opp fra grava! Synd for musikken at han dævva.. arf.

*Sette på moby dick*

9022421[/snapback]

 

Mens du er igang så kan du jo få tilbake Zappa også.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
SasaB veddet på det svakeste laget i en kamp, de tapte, og han måtte gå med Chelsea-avatar i fire uker, og ha "I'd rather walk alone" i signaturen sin.

 

DJ_Dark presterte å ta feil av grillkrydder og kanel. :wee:

9022403[/snapback]

 

 

SasaB tapte et veddemål og måtte ha Chelasea-logoen som avatar+ "I'd rather walk alone" i signatur

 

DJ_dark tok feil av grillkrydder og kanel en gang og var "lur" nok til å fortelle det :p

9022405[/snapback]

Hihi, lulz @ begge.

 

Men kanel på burger er vel kanskje ikke det værste som finnes? :)

Lenke til kommentar
Naaaiiiii, jeg vi ha John Bonham opp fra grava! Synd for musikken at han dævva.. arf.

*Sette på moby dick*

9022421[/snapback]

 

Han døde i 1980.. Regner med han er blitt til rimelig god plantejord nå.

Hvem vet, kanskje du spiser han, forkledd som tomat, til middag idag. ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...