Demonfudge Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Hvordan finner man ut hvor mange liter et slangbur inneholder? Skal selge det jeg har og da er det greit å få med hvor stort det er. Eller, hvor stort det er da. Vet ikke helt hvordan jeg skal si det jeg. Åhh, det buurde du, det var latterlig fett! Magic carpet ride 9022362[/snapback] Endret 7. juli 2007 av DemonFudge Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Faen, jeg datt av stolen. Lente meg tilbake og glemte at den hadde hjul 9022351[/snapback] Næmmen. Hva har skjedd med den fine. blå avataren? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Næmmen. Hva har skjedd med den fine. blå avataren? 9022365[/snapback] Du kan kysse meg bak... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hvordan finner man ut hvor mange liter et slangbur inneholder? Skal selge det jeg har og da er det greit å få med hvor stort det er. 9022363[/snapback] Høyde ganger bredde ganger lengde? Og så regner du om, 1000 cm^3 er en l. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hvordan finner man ut hvor mange liter et slangbur inneholder? Skal selge det jeg har og da er det greit å få med hvor stort det er. 9022363[/snapback] Lengde i cm ganger høyde i cm ganger bredde i cm delt på tusen. Trodde dette var barneskolestoff jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 SasaB, du kan godt ta og legge av deg den tonen der, du dreit deg ut, og du kommer til å få høre det, akkurat som at DJ_Dark stadig vekk blir minnet på kanel + burger-saken. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hihi. Gå inn på google og søk på "navnet ditt + liker å" så skriver du ned de 5 første søkene du får. Jeg fikk: Kelly liker å stå og holde seg og bevege seg sidelengs Kelly liker å lese Harry Potter bøkene! Kelly liker å synge, danse og shoppe. Haha :!: 9022342[/snapback] Mathias liker å ha noen bak ryggen sin...mn han e så stor. ainnersyo 18 [skrevet for 3 uker siden] lika mathias å bli tatt i rompa?;OO ... VICTORY! Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Magnus liker jenter. Magnus liker masse oppmerksomhet og er bli som en sol. Magnus liker kanskje ikke indie. Magnus liker chicks. Magnus liker å leke med Harald. Legningen min skal det ihvertfall ikke stå på. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 SasaB, du kan godt ta og legge av deg den tonen der, du dreit deg ut, og du kommer til å få høre det, akkurat som at DJ_Dark stadig vekk blir minnet på kanel + burger-saken. 9022379[/snapback] Hva er det med SasaB og blå avatarer, og hva er det med DJ_Dark, og kanel + burger? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg liker jenter, men det kommer aldri opp på sånne ting Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Førstemann som sier "Magnus" får æren av å først ha sagt "Magnus". En-to-tre! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hva er det med SasaB og blå avatarer, og hva er det med DJ_Dark, og kanel + burger? 9022394[/snapback] SasaB veddet på det svakeste laget i en kamp, de tapte, og han måtte gå med Chelsea-avatar i fire uker, og ha "I'd rather walk alone" i signaturen sin. DJ_Dark presterte å ta feil av grillkrydder og kanel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hva er det med SasaB og blå avatarer, og hva er det med DJ_Dark, og kanel + burger? 9022394[/snapback] SasaB tapte et veddemål og måtte ha Chelasea-logoen som avatar+ "I'd rather walk alone" i signatur DJ_dark tok feil av grillkrydder og kanel en gang og var "lur" nok til å fortelle det Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Naaaiiiii, jeg vi ha John Bonham opp fra grava! Synd for musikken at han dævva.. arf. *Sette på moby dick* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Trodde dette var barneskolestoff jeg 9022377[/snapback] Fikk bank da jeg gikk på barneskolen, fordi jeg faktisk lærte ting, så visse ting har bare ikke kommet med. Naaaiiiii, jeg vi ha John Bonham opp fra grava! Synd for musikken at han dævva.. arf. *Sette på moby dick* 9022421[/snapback] Mens du er igang så kan du jo få tilbake Zappa også. Endret 7. juli 2007 av DemonFudge Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 SasaB veddet på det svakeste laget i en kamp, de tapte, og han måtte gå med Chelsea-avatar i fire uker, og ha "I'd rather walk alone" i signaturen sin. DJ_Dark presterte å ta feil av grillkrydder og kanel. 9022403[/snapback] SasaB tapte et veddemål og måtte ha Chelasea-logoen som avatar+ "I'd rather walk alone" i signatur DJ_dark tok feil av grillkrydder og kanel en gang og var "lur" nok til å fortelle det 9022405[/snapback] Hihi, lulz @ begge. Men kanel på burger er vel kanskje ikke det værste som finnes? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Men kanel på burger er vel kanskje ikke det værste som finnes? 9022435[/snapback] Du får spørre dj_dark Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Men kanel på burger er vel kanskje ikke det værste som finnes? 9022435[/snapback] Prøv å spise en teskje med kanel.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Du får spørre dj_dark 9022445[/snapback] Neh, en annen gang kanskje Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Naaaiiiii, jeg vi ha John Bonham opp fra grava! Synd for musikken at han dævva.. arf. *Sette på moby dick* 9022421[/snapback] Han døde i 1980.. Regner med han er blitt til rimelig god plantejord nå. Hvem vet, kanskje du spiser han, forkledd som tomat, til middag idag. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg