Equerm Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Den er strekt litt merkelig ja Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Skal vi kline litt Fox? Så kan jeg å få halsbetennelse, slipper jeg å jobbe i romjula Pluss at jeg vil kline litt med deg da 7526924[/snapback] Takk for kompliment Får vite imorra om jeg har kyssesyk eller ei, men legen min sa at det er sannsynligvis.. Lar oss håpe at han har rett 7526933[/snapback] Tro meg, du vil ikke ha kyssesyka. Om det er det du har, vil du snart angre bittert på det utsagnet der. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Den er strekt litt merkelig ja 7527080[/snapback] Du har flatt hode Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Tro meg, du vil ikke ha kyssesyka. Om det er det du har, vil du snart angre bittert på det utsagnet der. 7527081[/snapback] Hva faen skrev jeg der? mener usannsynligvis, ikke pokker jeg vil ha kyssesyk. Da får jeg ikke spille fotball i mange måneder Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Du har flatt hode 7527110[/snapback] Kanskje jeg skal fikse på bildet da, kan teste ut nye photoshop versjonen^^ Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Dette fikk min kjære på sin mail i dag.... o jul med din glede The Roc Project med Tina Arena I'll never......) (I can't be with you) I can't be with you again don't remind me of the good times that we had learned a lot from us instead And I never want these feelings to ever come again No no [Chorus] you'll never hear me crying you'll never see me trying to love you once again your love is so past tense Please don't tell me that you've changed don't wanna here on how you've lost your evil ways the one who's changed this time is me and i wont go back to feeling helpless and deceived Oh no [Chorus] you'll never hear me crying you'll never see me trying to love you once again your love is so past tense you'll never hear me crying you'll never see me trying to love you once again your love is so past tense your love your love to think you had me fooled every now and then you had me believing that i was the reason that you left but i wont fall back in love with you again i don't even wanna be (dont even wanna be) your friend no no no [Chorus] you'll never hear me crying you'll never see me trying to love you once again your love is so past tense you'll never hear me crying you'll never see me trying to love you once again your love is so past tense (you'll never hear my crying) so past tense (you'll never see my trying) your love is so past tense Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Wtf Dahle? Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg gir f... Satser på noe nytt... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg gir f... Satser på noe nytt... 7527234[/snapback] Du tuller nå? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Alene i juletida = penger spart, men faen da mann! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Nei. Jeg er faktisk helt alvorlig. Har tenkt lenge på dette her ser du. Har vurdert hva jeg ønsker i livet mitt og hva jeg planlegger. Min erfaring er at ord og handling sjelden samsvarer hos folk flest. For min del vet jeg ikke om trygghet og stabilitet er det jeg ønsker her i livet. Det fører til at jeg kanskje blir lat og passiv. Hennes liv lar seg heller ikke kombinere med mitt, uten at det er store endringer i begges. Livet er merkelig noen ganger. Man tror alltid at gresset er grønnere på andre siden av gjerdet. Men det jeg har erfart er at jeg lever etter ordtaket: Keep on Moving. Have you ever seen a dog piss on a moving car? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Kyssesyka suger....Sitter selv i min 4 uke her. Blir faen meg utslitt av å bære på støvsugeren.....Men rart du får svar imorra da...:/ en slik test tar 5 minutter... Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 MyBigMouth jeg tok blodprøve, så stakk jeg.. Hver gang jeg tok blodprøve, ventet jeg alltid på resultat til neste dag jeg Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 MyBigMouth jeg tok blodprøve, så stakk jeg.. Hver gang jeg tok blodprøve, ventet jeg alltid på resultat til neste dag jeg 7527292[/snapback] Tja. Skal du sjekke om du har kyssesyken så holder det med et stikk i fingeren og en liten "test-plate". MEN hvis du skal sjekke om du er blitt bedre, erge en leverprøve så må du vente et par dager på svar. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Nei. Jeg er faktisk helt alvorlig. Har tenkt lenge på dette her ser du. Har vurdert hva jeg ønsker i livet mitt og hva jeg planlegger. Min erfaring er at ord og handling sjelden samsvarer hos folk flest. For min del vet jeg ikke om trygghet og stabilitet er det jeg ønsker her i livet. Det fører til at jeg kanskje blir lat og passiv. Hennes liv lar seg heller ikke kombinere med mitt, uten at det er store endringer i begges. Livet er merkelig noen ganger. Man tror alltid at gresset er grønnere på andre siden av gjerdet. Men det jeg har erfart er at jeg lever etter ordtaket: Keep on Moving. Have you ever seen a dog piss on a moving car? 7527278[/snapback] Du må være en av de mest snodige menneskene jeg har vært borti. Her var du klar for giftemål og hele pakken. Skiftet ut halve huset pga denne dama. Hvis du er seriøs, så synes jeg veldig synd på både deg og henne. Tenk på sønnen hennes som har fått tid til å knytte seg til deg.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Valget var ikke lett, men hun tvang meg til å gjøre det.... I min verden er det ikke plass til kjærlighet. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Valget var ikke lett, men hun tvang meg til å gjøre det.... I min verden er det ikke plass til kjærlighet. 7527378[/snapback] Men forum derimot Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Du har flatt hode 7527110[/snapback] Fixed Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 I min verden er det ikke plass til kjærlighet. 7527378[/snapback] Kjærlighet eksisterer ikke for mitt vedkommende. Så langt må jeg si at det stiller i samme kategori som religion. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Trodde det var sperret for torrents her på skolen, men neida.. Upload på 190 kb/s er greit igrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg