Eplefe Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg tror jeg skal redigere profilen min. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Har en fluestang til 5.999 o0Og teleskopstang til nesten åtte.. Trenger en jævla saltvannsstang. Tror jeg kjøper meg noe kjipt noe, så kjøper jeg heller ny til neste år, når jeg har mer penger. 9022126[/snapback] Noen som har litt andre prioriteringer med pengene enn meg, ja.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Noen som har litt andre prioriteringer med pengene enn meg, ja.. 9022165[/snapback] Jeg har fått de to andre, men denne her skal jeg liksom kjøpe selv. xD Familien min har for vane å dra meg med på fisketur hele jævla året. o0 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 *gjesp* Morna 9022213[/snapback] Hei Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg skal ha meg ny mp3-spiller, men lurer litt da.. Vet ikke helt hva jeg trenger, det er så mye nytt og rart i teknologiverden idag. Bruker Unreal's mal. Harddisk/Minnebrikke størrelse: Tja, det er ikke så farlig hvor stor minnebrikken er, så lenge den får plass inni mp3-spilleren. Har du behov for lydutganger? Nei, det er ikke så farlig med det, ellers må jeg jo laste inn musikken på nytt hver gang. Det er fint om sangene holder seg inne i spilleren hvertfall en liten stund. Skal du bruke den til å ta opp med? Nei, jeg har Hi8-filmkamera, så det trenger jeg ikke. Trenger den radio? VHF-radio hadde vært fint, så jeg kan kommunisere når jeg er på båttur og sånt. Skal den kunne spille av video? Nei, helst ikke, den blir jo så stor hvis den skal plass til videokasetter. Jeg har VHS-spiller hjemme. Vil du kunne vise bilder på den? Ja, gjerne. Et område til å feste bilder på hadde vært fint. Har du behov for analog/digital opptaker? Jeg har alltid syntes det har vært artig med båndopptager. Skal spilleren ha display? Ikke noe stort noe, bare så jeg får plass til å henge opp bildene mine. Hvis ja vanlig eller farger? Ja, gjerne fargebilder også, om det går.. Trenger du equalizer på den? En 31-bånds EQ kanskje? Vil du kunne bruke spilleren som ekstra harddisk? Heh, nei.. da blir den hvertfall for stor. Jeg regner med at harddisken hjemme holder en stund til. Hvilke musikkfiler MÅ spilleren kunne spille av? HVERTFALL alt av Dolly Parton. Gjerne også litt eldre låter, hører på mye fra 50-tallet. Nye musikkfiler er det ikke så viktig med; hører ikke på pop. Vil du ha driverløs spiller? Om jeg kan betjene den selv, så er nok det å foretrekke. Må hvertfall ikke kreve noe for for sertifikat for å kjøre den. Er det viktig for deg åssen du kan sortere mp3`ene på spilleren? Alt fra id3 tag`s, artist, album o.s.v. Det vet jeg ikke hva er for noe, men jeg må hvertfall kunne sortere fotoalbumene mine, på utstillings-displayet. Strøm og Batteri: Har du behov for oppladbare batterier? Hm, ja jeg trenger noen nye til barbermaskinen min. Den går tom så fort, og jeg har ikke råd til å kjøpe nye batteriet HELE tiden. Har du behov for strøm adapter til spilleren? Ja, det er vel bare et pluss om det følger med omformer, så jeg slipper å bruke batterier. Er det greit for deg om mp3 spiller må lades i usb port? USB Port? Jeg bor i Norge, så jeg vil helst kunne lade den her. Jeg bor like ved fiskehavna i Bergen, så jeg kan vel få til å lade den der. Håper noen kan nevne noen kanditater for meg, siden jeg har ikke peiling på hva som finnes der ute. Haha, jeg bare måtte. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Skulle til å si at support ikkje er lov her, helt til eg leste igjennom alt. Faen så genialt! Endret 7. juli 2007 av Pusur1993 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 @ Opticane Først så trodde jeg du seriøst skulle kjøpe den en mp3 spiller, og skulle til å finne fram en link til riktig forum... Men så når jeg leste nermere. *blush* Dro litt på smilebåndet, though Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Irriterer meg at jeg ikke klarer å stå opp tidligere enn 13.30 altså. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Irriterer meg at jeg ikke har kjøkken på soverommet. :\ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Har pcen på kjøkkenet jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Men jeg er sulten, og å bevege seg er så stress.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Men jeg er sulten, og å bevege seg er så stress.. 9022328[/snapback] Opp å stå din late faen og gå å lag deg mat *le* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Men jeg er sulten, og å bevege seg er så stress.. 9022328[/snapback] Opp å stå din late faen og gå å lag deg mat *le* 9022336[/snapback] Kan jeg ikke bare ta og spise dessertsjokolade til jeg blir mett? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hihi. Gå inn på google og søk på "navnet ditt + liker å" så skriver du ned de 5 første søkene du får. Jeg fikk: Kelly liker å stå og holde seg og bevege seg sidelengs Kelly liker å lese Harry Potter bøkene! Kelly liker å synge, danse og shoppe. Haha :!: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Irriterer meg at jeg ikke har kjøkken på soverommet. :\ 9022319[/snapback] Har du ikke det? Hvordan skal det gå med verden.. Øystein liker å vandre turer i Setesdal Vesthei, plukke sopp, stelle med sine frimerker -men først og fremst er han Hamsun-elsker Endret 7. juli 2007 av Ø.B. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Opp å stå din late faen og gå å lag deg mat *le* 9022336[/snapback] Personangrep! omgomgomg! *Løpe rundt på rommet, samtidig som man fortsetter å rope* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ø.B! Jeg er fortsatt misunnelig på deg fordi du var på Steppenwolf konsert. :sad: Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Faen, jeg datt av stolen. Lente meg tilbake og glemte at den hadde hjul Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ø.B! Jeg er fortsatt misunnelig på deg fordi du var på Steppenwolf konsert. :sad: 9022348[/snapback] Åhh, det buurde du, det var latterlig fett! Magic carpet ride Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg