Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært våken siden halv sju, jeg. Har også fått gleden av å vente på tog i over to timer før jeg dro hjem fra togstasjonen, og nå sitter jeg her og har trøstekjøpt t-skjorter(?) fra T-shirts Hell, mens man hører på LP. Interesting, huh?

Lenke til kommentar
Her har man ikkje sovet i natt, og hadde heller ikkje planlagt å legge meg igjen før i kveld. Så sovner eg plutselig mens eg sitter og ser på TV,  uten at eg føler meg trøtt på forhånd! Helvete heller :hrm:

9021843[/snapback]

Nemmen dakar liten, da. Er det vanskelig å holde seg våken etter leggetid? :)

Jeg har vært våken siden halv sju, jeg. Har også fått gleden av å vente på tog i over to timer før jeg dro hjem fra togstasjonen, og nå sitter jeg her og har trøstekjøpt t-skjorter(?) fra T-shirts Hell, mens man hører på LP. Interesting, huh?

9021849[/snapback]

Very interesting. Noen bra t-skjorter(?) da? :p

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Nemmen dakar liten, da. Er det vanskelig å holde seg våken etter leggetid?  :)

9021850[/snapback]

Not really... Eg gikk tur mellom 4 og 5, og var ute og jogget mellom 6 og 7. Så gikk eg og så på TV, og følte meg ikkje trøtt i det hele tatt. PANG! Så sov eg. :cry:

Lenke til kommentar
Not really... Eg gikk tur mellom 4 og 5, og var ute og jogget mellom 6 og 7.  Så gikk eg og så på TV, og følte meg ikkje trøtt i det hele tatt. PANG! Så sov eg. :cry:

9021878[/snapback]

Så rart. Du har jo ikke gjort noen fysiske aktiviteter som burde slite deg litt ut heller.. :hmm:

Lenke til kommentar
FAEN, helvetes wowreklame som dukker opp i praktisk talt fullscreen på msn!! arghhhhhhh.

9021881[/snapback]

Dakar deg. De slutta å ha sånne store reklamer til meg etter at jeg holdt på å ødelegge tastaturet. Tror iallefall det var grunnen. Det kan iallefall ikke være tilfeldig. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...