Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Veier 75 kilo og er 180 høy, er ikke så spinkel da! *cut cut* Var verre da jeg var 14 år og var på ca. 55kg og 180 høy..

9021677[/snapback]

Samme høyde, 4-5 kg mer enn deg. Tenkte faktisk jeg skulle ned til ca 75 i løpet av denne måneden jeg også. Får vel ofre noe burgere :whistle:

9021695[/snapback]

Eller du kan spandere tilsvarende mengde burgere, som du spiser, på meg, så får vi samme vekt? =D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er bare illustrasjonsbildet som er svart. Bestiller en svart, en "silver and asphalt" og en "Charcoal" (hva nå det er :p )

9021653[/snapback]

Du tar fremdeles ikke helt av med fargene altså :p

9021673[/snapback]

Ok, skal jeg gjøre noe så drastisk som å velge fargen "herb" (altså grønn) på "I'M PART OF THE PROBLEM" -skjorta? :O

9021686[/snapback]

Ja, eller blå :o

Lenke til kommentar
Er bare illustrasjonsbildet som er svart. Bestiller en svart, en "silver and asphalt" og en "Charcoal" (hva nå det er :p )

9021653[/snapback]

Du tar fremdeles ikke helt av med fargene altså :p

9021673[/snapback]

Ok, skal jeg gjøre noe så drastisk som å velge fargen "herb" (altså grønn) på "I'M PART OF THE PROBLEM" -skjorta? :O

9021686[/snapback]

Ja, eller blå :o

9021703[/snapback]

a325_a_34.jpg

Japp, ble blå =D

 

Eller du kan spandere tilsvarende mengde burgere, som du spiser, på meg, så får vi samme vekt? =D

9021702[/snapback]

Kroppen min er vant med heftig inntak av burgere, du kommer ikke til å stoppe på 80, men hoppe rett opp til 90 :cool:

9021712[/snapback]

Jeg spiste daglig kebabtallerken i et halvt år uten å gå opp, så tviler på at jeg klarer å legge på meg noe, sånn egentlig :p

 

edit: Haha, man kan velge "Sexual Favors" som betalingsmetode XD

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Nå må alle jobbe for meg, for jeg er for lat selv. Jeg skal bare ligge i senga hele dagen, og hvis jeg må noe sted, så må folk bære meg rundt. Imens skal folket reise store statuer og resten skal arbeide sånn som orkene i ringenes herre (synes det er tøft nede i det hullet deres :p)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Føler meg stolt :) Har endret noen sin mening :D Nå har jeg snart verden i min hule hånd  :devil:

9021744[/snapback]

Ok... :ermm:

 

Liek we care? :p

9021760[/snapback]

Se opp, snart får hun alle til å stemme på FrP!

Lenke til kommentar
Føler meg stolt :) Har endret noen sin mening :D Nå har jeg snart verden i min hule hånd  :devil:

9021744[/snapback]

Ok... :ermm:

 

Liek we care? :p

9021760[/snapback]

Se opp, snart får hun alle til å stemme på FrP!

9021786[/snapback]

Og hvis dere er virkelig slemme, så blir det bare frp som er mulig å stemme på ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...