Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Haha, pusur er 13.. nei vent, det ble feil :confused:

9020305[/snapback]

14 og nesten 2 måneder. :wee: *stolt*

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Viss man bare var eldre :no:

9020317[/snapback]

Om du legger deg i fryseren et par år, så hjelper det :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor blir det alltid så liten aktivitet når administratorene kommer inn i tråden? Grønt nick har jo tilsyneslatende liten effekt, mens med en gang en "røding" kommer inn blir det jo dead silent..

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Hvorfor blir det alltid så liten aktivitet når administratorene kommer inn i tråden? Grønt nick har jo tilsyneslatende liten effekt, mens med en gang en "røding" kommer inn blir det jo dead silent..

Nesh. Det der er en illusjon.

Lenke til kommentar

9020388[/snapback]

kanskje fordi vi ikke er redde for deg? mens de røde kan være litt skumle typer :p

Lenke til kommentar

9020388[/snapback]

Det er fordi ikke alle har skjønt at Aalton er en skap-SO-tøs. :)

Kibs: done. :cool:

Lenke til kommentar

9020388[/snapback]

Fordi innerst inne vet de at alt de skriver er bare møkk. De er livredde for å bil utestengt. Hva skal de da gjøre...

Lenke til kommentar
Det er fordi ikke alle har skjønt at Aalton er en skap-SO-tøs. :)

Kibs: done.  :cool:

9020398[/snapback]

Jeg har skjønt det!! :cool: Aalton er jo kos :love:

Og da har jeg gjort det jeg sa, NgZ, selv om jeg egentlig hadde glemt det. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...