Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La dere ikke blive fristet til at blve med i en slik ufin form for samtale der står på over denne tjeneste der kalles messenger. Det er slett ikke passet for en fin herremann å blive med på slike hedenske samtaler der bliver ført i denne gruppesamtale. Vend dem bort fra det før satan tar ere.

Lenke til kommentar
I has Havregryn!  sier:

det medfører OGSÅ riktighet, det er vel et matematisk uttrykk for noe matematisk, ikke sant?

Mr Thomassen  λ sier:

det er faktisk innenfor visse matematiske områder brukt for radioaktivitet!

I has Havregryn!  sier:

Ja, du har sannelig rett professor Thomassen

Mr Thomassen  λ sier:

men jeg vet ikke alt siden jeg tross alt bare har studert i seks år.

I has Havregryn!  sier:

Det kommer med årene.

 

Helt sant. Spør Campin Carl.

9020068[/snapback]

jeg lover over liket til binko at dette er 00,1 % sjangse for sannhet

Lenke til kommentar
La dere ikke blive fristet til at blve med i en slik ufin form for samtale der står på over denne tjeneste der kalles messenger. Det er slett ikke passet for en fin herremann å blive med på slike hedenske samtaler der bliver ført i denne gruppesamtale. Vend dem bort fra det før satan tar ere.

9020181[/snapback]

AT blive, ikke Å blive. Djises. :roll:

Lenke til kommentar
La dere ikke blive fristet til at blve med i en slik ufin form for samtale der står på over denne tjeneste der kalles messenger. Det er slett ikke passet for en fin herremann å blive med på slike hedenske samtaler der bliver ført i denne gruppesamtale. Vend dem bort fra det før satan tar ere.

9020181[/snapback]

Du minnet meg om en evangelistisk gammel dame som kom bort til meg og eplefe i byen i dag.... Hvilket fører til at jeg ikke har lyst til å høre på deg... Hva var MSN'en til noen med gruppesamtale igjen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...