Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice. Sinnsykt, sinnsykt nice. Jeg er i to signaturer med "once you [enter correct word] eplefe you never go back". Kinda coolt. :cool:

9020113[/snapback]

Min signatur kommer du aldri inn i. Den er forbeholdt mushi, meg selv og ikke minst sitatet fra filmen Eternal Sunshine of the Spotless Mind, hvor sitatet igjen er hentet fra en bok (diktsamling tror jeg).

Lenke til kommentar
*kjæle på snorre*

Flink moderator! jaa du er flink moderjaaator! *gi kjeks til* *klø bak øret*

9020105[/snapback]

Snakker du til meg som en hund? WTF liksom? Haha. Er godt å ha Bundy i SO ja, liver jo stedet litt opp. :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Snakker du til meg som en hund? WTF liksom? Haha. Er godt å ha Bundy i SO ja, liver jo stedet litt opp.  :)

9020137[/snapback]

Nei, du skal ikke få mindreverdighets komplekser! du er ikke en hund, du er *pause* snorre! du er like mye verdt som ALLE oss andre!

Sjekk PM.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Nice. Sinnsykt, sinnsykt nice. Jeg er i to signaturer med "once you [enter correct word] eplefe you never go back". Kinda coolt. :cool:

9020113[/snapback]

Min signatur kommer du aldri inn i. Den er forbeholdt mushi, meg selv og ikke minst sitatet fra filmen Eternal Sunshine of the Spotless Mind, hvor sitatet igjen er hentet fra en bok (diktsamling tror jeg).

9020125[/snapback]

...Hvor sitatet kommer fra HVOR sa du?!

ALEXANDER POPE SITT DIKT! :(

Eloisa to Abelard, heter det. Jeg har hele liggende på maskinen. Det er sinnsykt langt, da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...