Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, pappa og mamma hadde lyst på nytt kjøkken. Dermed er hele det gamle kjøkkenet ribbet for benker, skap hvitevarer (ovn, vaskemaskin osv.), samt tapet gulv og annet. Eneste jeg har hatt er kjøleskap i gangen og brødrister i stuen.  :!: Har dermed måtte leve på brødmat.

 

Egentlig fikk vi tilsendt mikrobølgeovnen til den nye stuen på forskudd. Men denne virket altså ikke. Damn! Og så fikk vi tilsendt en erstatning som vi skulle få låne til vi fikk en mikrobølgeovn av den typen vi skulle ha som faktisk virket. Denne erstatteren var også ødelagt. For noe drit.

9019828[/snapback]

Hurra!! :fun:

Lenke til kommentar
Nesten[/i] bokstavelig i hvert fall. Det er jo noen der som blander bol og alkohol som ikke akkurat er til nytte for samfunnet...

9019715[/snapback]

Nå nå, vi skal ikke forhåndsdømme folk som boler og drikker hver jævla dag for å holde huet i sjakk, og som drikker vin i desperate tider. Du vil ikke forhåndsdømme folk?

 

Aaaaaaah. Spiste mitt føste ordentlig måltid igår kveld (for noen timer siden ja). Første middag på fem dager. Har faktisk levd på brødmat de fem dagene, helt forferdelig. Så da ble det en pizza fra Peppes levert hjem. Det var ren nytelse :D

9019803[/snapback]

Prøv å lev på maggios tomatsuppe i 2 uker, du.

Lenke til kommentar
Nå nå, vi skal ikke forhåndsdømme folk som boler og drikker hver jævla dag for å holde huet i sjakk, og som drikker vin i desperate tider. Du vil ikke forhåndsdømme folk?

9019856[/snapback]

Det er stor forskjell på å dømme og forhåndsdømme folk da. :p
Lenke til kommentar
Prøv å lev på bazukh i fem dager... det er :love:

Neida, Ida bare tuller med deg ;)

9019876[/snapback]

Har fittesagt mye næring?

 

La meg gjette, skikkelig doktorgradskandidater?

9019891[/snapback]

Ja, men de ender opp som elektrikere istedet, og når de er på klokka så gjør de alt myulig annet enn det de skal

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
>|< Chris |[1|5|7]| Miss you.. :/ || Summernight Confessions sier:

brb

[Vintage Princess] sier:

*fapfapfapfapfapfapfapfap*

[Vintage Princess] sier:

>|< Chris |[1|5|7]| Miss you.. :/ || Summernight Confessions sier:

brb

>|< Chris |[1|5|7]| Miss you.. :/ || Summernight Confessions sier:

*fapfapfapfapfapfapfapfap*

>|< Chris |[1|5|7]| Miss you.. :/ || Summernight Confessions sier

back.

Jeg har MSN-fritidsproblemer :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...