Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har lyst å dra på drapsraid til Hønefoss?

9019627[/snapback]

*vifte med kniven*

Jeg blir med :)

9019633[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

+

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

+

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
'

 

=

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1660_image418.jpg
Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Super Mario 64 ble ikke laget for å spilles med emulator på pc. Den ble laget for å spilles på nintendo 64 med originale kontrollere, quite obviously. Det er ingen ting som slår følelsen av å spille spillet med en Nintendo 64 håndkontroll. Det er bare best!

Lenke til kommentar
Super Mario 64 ble ikke laget for å spilles med emulator på pc. Den ble laget for å spilles på nintendo 64 med originale kontrollere, quite obviously. Det er ingen ting som slår følelsen av å spille spillet med en Nintendo 64 håndkontroll. Det er bare best!

9019685[/snapback]

Det har du egentlig rett i men jeg har ingen n64 maskin her og det koster penger for å kjøpe en så jeg klarer meg med emulator

Lenke til kommentar
Det har du egentlig rett i men jeg har ingen n64 maskin her og det koster penger for å kjøpe en så jeg klarer meg med emulator

Enig. Det burde jo også være mulig å kjøpe en Nintendo kontroller som kan stikkes i PCen.

 

Edit: Eller kanskje ikke til N64.. :hmm:

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Vel, sant nok. Jeg har heldigvis tatt vare på mitt lille hjertebarn, Nintendo 64, og tar den fram en gang iblant for å mimre rundt gamle spill.  :love:

9019706[/snapback]

Heldigvis så koster en maskin bare 500 kr @ local bruktsjappe så jeg tror jeg skal gi meg selv en forsinket bursdagsgave etter hvert. Med Mario, mariokart og goldeneye ( :love: )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...