Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekte emoer bruker da ikke kniv. De bruker barberblad. Dermed finnes det ikke emokniver. Du har "wannabe-emo"-kniver. Men det er altså ikke det samme. Når skal folk lære? *Sukk*

 

Edit: For de som lurer på hvorfor jeg skriver i så korte setninger, gjør jeg det for at alle skal forstå hva jeg skriver. Ingen skal dette av lasset. :p

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Haha, burde ant meg. :wee:

9019569[/snapback]

Jeg var NESTEN snill, da!! Det er framgang.

 

Og jeg som trodde at nordlendinger var snille mot andre nordlendinger... :cry:

 

Kan jeg ikke få en klem en gang? :ermm:

9019570[/snapback]

Du er jo bare halvt nordlending, da. :ermm:

 

Ekte emoer bruker da ikke kniv. De bruker barberblad. Dermed finnes det ikke emokniver. Du har "wannabe-emo"-kniver. Men det er altså ikke det samme. Når skal folk lære? *Sukk*

9019575[/snapback]

Vi har ikke den samme erfaringen som deg, o mektige Snorre.

Lenke til kommentar
Ekte emoer bruker da ikke kniv. De bruker barberblad. Dermed finnes det ikke emokniver. Du har "wannabe-emo"-kniver. Men det er altså ikke det samme. Når skal folk lære? *Sukk*

9019575[/snapback]

Ekte emoer bruker det de har for hånden og driter i hva de "skal" bruke...

Lenke til kommentar
Ekte emoer bruker da ikke kniv. De bruker barberblad. Dermed finnes det ikke emokniver. Du har "wannabe-emo"-kniver. Men det er altså ikke det samme. Når skal folk lære? *Sukk*

9019575[/snapback]

Tapetkniv brukt riktig synes jeg kvalifiserer til å være en emokniv. Selvfølgelig er barberblader det tøffeste, men du vet hva de sier. I nøden spiser fanden fluer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...