Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekte emoer bruker da ikke kniv. De bruker barberblad. Dermed finnes det ikke emokniver. Du har "wannabe-emo"-kniver. Men det er altså ikke det samme. Når skal folk lære? *Sukk*

Edit: For de som lurer på hvorfor jeg skriver i så korte setninger, gjør jeg det for at alle skal forstå hva jeg skriver. Ingen skal dette av lasset. :p

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Haha, burde ant meg. :wee:

9019569[/snapback]

Jeg var NESTEN snill, da!! Det er framgang.

Og jeg som trodde at nordlendinger var snille mot andre nordlendinger... :cry:

Kan jeg ikke få en klem en gang? :ermm:

9019570[/snapback]

Du er jo bare halvt nordlending, da. :ermm:

Ekte emoer bruker da ikke kniv. De bruker barberblad. Dermed finnes det ikke emokniver. Du har "wannabe-emo"-kniver. Men det er altså ikke det samme. Når skal folk lære? *Sukk*

9019575[/snapback]

Vi har ikke den samme erfaringen som deg, o mektige Snorre.

Lenke til kommentar

9019575[/snapback]

Ekte emoer bruker det de har for hånden og driter i hva de "skal" bruke...

Lenke til kommentar

9019575[/snapback]

Tapetkniv brukt riktig synes jeg kvalifiserer til å være en emokniv. Selvfølgelig er barberblader det tøffeste, men du vet hva de sier. I nøden spiser fanden fluer.

Lenke til kommentar
Du er jo bare halvt nordlending, da. :ermm:

9019579[/snapback]

Av og til så er du så utrolig snill... :ermm:

ADVARSEL - IKKE NOE FOR KIBS!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Odin/Arinomi sier (23:47):

*kosepå* :D

Nordlendingkos :D

mrbjoern sier (23:47):

*Blir koset på* :wee:

:wee:

Lenke til kommentar

Ok, sant nok. De bruker vel gjerne det de har for hånden. Men når sant skal sies er det jo ikke alltid et likhetstegn mellom emo og selvskading. Så hvor vidt et skarpt redskap dermed kan kvalifisere som "emo", vet jeg ikke....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...