Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Elsker dere ikke ostepølse med bacon?

 

 

Bacon som er rundt pølsa, akkurat som en krone. Og når du biter i den så spruter osten inn i munnen på deg.

9018842[/snapback]

Ja, elsker det. Særlig når man drar baconet litt frem og tilbake for å få det over hele pølsa. Biter litt, så det spruter varmt i ansiktet. Nam!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Elsker dere ikke ostepølse med bacon?

 

 

Bacon som er rundt pølsa, akkurat som en krone. Og når du biter i den så spruter osten inn i munnen på deg.

9018842[/snapback]

Ja, elsker det. Særlig når man drar baconet litt frem og tilbake for å få det over hele pølsa. Biter litt, så det spruter varmt i ansiktet. Nam!

9018852[/snapback]

Hahaha! Jeg leeer!

Lenke til kommentar
Ja, elsker det. Særlig når man drar baconet litt frem og tilbake for å få det over hele pølsa. Biter litt, så det spruter varmt i ansiktet. Nam!

9018852[/snapback]

Ja, også går du til en man som ser ut som en uteligger og kjøper en til pølse, og denne gangen suger du osten ut og ikke biter den sånn at det spruter over alt!

Lenke til kommentar
Ja, elsker det. Særlig når man drar baconet litt frem og tilbake for å få det over hele pølsa. Biter litt, så det spruter varmt i ansiktet. Nam!

9018852[/snapback]

Ja, også går du til en man som ser ut som en uteligger og kjøper en til pølse, og denne gangen suger du osten ut og ikke biter den sånn at det spruter over alt!

9018860[/snapback]

Jeg hater når man suger så hardt på pølsa at innholdet i pølsa går rett i øynene mitt. Pleier å bli rosa og stygt etterpå.

 

.. Hæ, snakker vi om mat? :O

 

----

 

@bazukh: Tok bare noen minutter.. :p

Endret av clvn
Lenke til kommentar
clvn: Du veit, jeg alltid vist du var tvilsom, men dette pølsestuntet sitt bekrefter bare mine mistanker, hehe :p

 

Så, hva er opp her i kveldstimene?

9018907[/snapback]

Sitter og irriterer meg over at jeg vet hva som kommer til å skje i Oz *kremt Ole Maris* :p

 

Ellers skjer vel lite. Skal snart lage meg noe mat, og må få lagt meg før 2 i natt =/

 

edit: Jeg er ikke skeiv!

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Damn, papegøya satte seg på skulderen til Espen Pai, prøvde stjæle øl og begynte headbange :ohmy:

9018939[/snapback]

Haha! Så genialt!

 

Det var folksomt her helt til det som en kis med rød skrift inn.. :p

9018923[/snapback]

Det har en tendens til å legge en demper på stemningen og aktiviteten her ja...

9018942[/snapback]

De burde blitt bannet! :ph34r:

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...