Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke lommeboken med meg på jobb bak kassen da.  :p

9018072[/snapback]

Ja, men jeg tok undertøyet ditt som jeg skal prøve å selge i stedet.

 

Ja. Og du skal få lov til å daske meg på PM, men ikke i SO6. Men ikke la det bli for mye PM-tøsing, greit? og hvis jeg sier stopp, så mener jeg stopp.

9018074[/snapback]

Såe, det er ikke som når jenter sier "NEEEI!! VÆRSÅSNILL STOPP! :cry: " ? Det er sånn at jeg IKKE for lov? :(

Lenke til kommentar

Det er jo ikke noe galt i å skrive litt engelsk iblant. Men norsk er vel å foretrekke.

 

Edit: Nei bundy, det er ikke som når jenter sier, "Neeeei, vår så snill stopp". I dette tilfellet skal du faktisk stoppe. Men du får lov hvis du ikke gjør det for ofte kk? Og med for ofte mener jeg fem ganger om dagen f. eks. En tøs på PM om dagen er bare kos.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Men Snorre! Det er ingen regel mot å skrive litt engelsk på forumet. Vi kan oversette om noen ikke forstår det. :wee:

SasaB, det VAR koffert. Kalles sikkerhetsord når folk leker rape-fantasy eller bindeleker/SM, så må de ha et ord man ikke normalt bruker under sex som sikkerhet, slik at hvis de virkelig ikke vil mer, så kan de bare si det ordet i stedet.

9018109[/snapback]

Hügenpflugeretellerannet som det er i Eurotrip er jo nice. :p
Lenke til kommentar
SasaB, det VAR koffert. Kalles sikkerhetsord når folk leker rape-fantasy eller bindeleker/SM, så må de ha et ord man ikke normalt bruker under sex som sikkerhet, slik at hvis de virkelig ikke vil mer, så kan de bare si det ordet i stedet.

9018109[/snapback]

Flott, men jeg har andre problemer å ordne. Jeg kjøpte en tre-i-en-pakke-meksikansk-prest. Noen som vil ha to prester, eller en?

Lenke til kommentar
Jeg har ikke lommeboken med meg på jobb bak kassen da.  :p

9018072[/snapback]

Ja, men jeg tok undertøyet ditt som jeg skal prøve å selge i stedet.

9018114[/snapback]

Det er derfor det er så deilig og luftig rundt ballene mine? :) Den skinnbokseren var jo litt klam...
Lenke til kommentar
Edit: Nei bundy, det er ikke som når jenter sier, "Neeeei, vår så snill stopp". I dette tilfellet skal du faktisk stoppe. Men du får lov hvis du ikke gjør det for ofte kk? Og med for ofte mener jeg fem ganger om dagen f. eks. En tøs på PM om dagen er bare kos.

9018117[/snapback]

Aww, du er så streng.

Lenke til kommentar

Jeg sier da ikke at det ikke er lov til å snakke engelsk. Det har man jo fullt lov til. Alt jeg sier er jo at norsk er å foretrekke. Selv forstår jeg jo godt engelsk, så ikke tenk på meg.

 

Edit: Det er dette som er så hardt med å være brukermoderator. Alle tar alt man sier som lov og orden. Djeeees.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Bundy trenger ikke prest!

 

Han trenger meg, en kasse øl, et lukket rom, våtservietter og et klapp på skuldern. og eventuell en grisevill slåsskamp som ender med tårer og blod - og så latter.

9018154[/snapback]

Ja, men prestene kan opptre som livvakter og... Du vet hvordan er ting i Mexico... DEt er vanlig å bli tatt av en hest der, men det er jo faktisk ganske behagelig...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...