Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil spise ordentlig middag. Har ikke spist middag på fem dager da kjøkkenet er revet ned slik at et nytt kan bygges opp. Dette betyr at jeg kun har kjøleskap og brødsrister av "hvitevarer". Mikrobølgeovn fikk man tilsendt igår, men den fungerte selvsagt ikke. Det er bare trist.

Lenke til kommentar
...jeg vil hjem..

9016124[/snapback]

*gi trøsteklem*

Slapp av, går så bra så :) Være flink nå.

9016126[/snapback]

*snufse* Jeg .. skal prøve.. *snufs*

Jeg vil spise ordentlig middag. Har ikke spist middag på fem dager da kjøkkenet er revet ned slik at et nytt kan bygges opp. Dette betyr at jeg kun har kjøleskap og brødsrister av "hvitevarer". Mikrobølgeovn fikk man tilsendt igår, men den fungerte selvsagt ikke. Det er bare trist.

9016130[/snapback]

Kan komme til meg, kan lage mat jeg.. :D

Ikke sant Kibs? :D

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Termin 1: Termin2:

Norsk hovedmål, skriftlig: 5 5

Norsk sidemål, skriftlig: 5 5

Norsk muntlig: 4 4

Engelsk, skriftlig: 4 4 sterk

Engelsk, muntlig: 4 3

Natur og miljø: 5 4 sterk

Kunst og håndtverk 4 sterk

Mat og helse 4

KRL 4 sterk 4

Kroppsøving 4 3

Matematikk 5 4 sterk

Samfunnsfag 5 5

Spansk, skriftlig 5 4 sterk

Spansk muntlig 5 4 sterk

Orden G G

Oppførsel G G

Snitt 4,6 4,0

Har eg vært litt for lat etter jul, mon tro? :hmm:'

Hva gjør alle sammen på da, en... hva dag er det i dag? :p

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Jeg har spagetti, bacon, pesto og fetaost. Burde bli ganske bra sammen, det. Eller?

----

Prata med kundeservice for de vi har "bredbånd" hos, for pingen min har liggi på 500 det siste døgnet, og jeg har hatt 20% pakketap. Feilsøkte masse, og klarte til slutt å finne feilen. Splitteren, av alle ting, har blitt mongo, og klarer ikke skille på frekvensene ordentlig lenger. Aldri hørt om en splitter som har blitt utslitt. Noen av dere som har det?

Lenke til kommentar
Jeg har spagetti, bacon, pesto og fetaost. Burde bli ganske bra sammen, det. Eller?

----

Prata med kundeservice for de vi har "bredbånd" hos, for pingen min har liggi på 500 det siste døgnet, og jeg har hatt 20% pakketap. Feilsøkte masse, og klarte til slutt å finne feilen. Splitteren, av alle ting, har blitt mongo, og klarer ikke skille på frekvensene ordentlig lenger. Aldri hørt om en splitter som har blitt utslitt. Noen av dere som har det?

9016234[/snapback]

I have.. faktisk ;)

Btw, ja det blir godt :D

Lenke til kommentar
Pusur: Bokmål eller nynorsk takk.

9016292[/snapback]

Bryr du deg bare fordi eg bruker ordene "eg" og "ikkje"? :ermm:

9016315[/snapback]

Nei, det er mange flere grunner.

Jeg syntes det er viktig at man tar vare på dialekten sin, men jeg er og for at man tar vare på skriftspråket og ikke forkludrer dette med dialekter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...