Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Back, beaches!

Makan til et nazireir dette forumet har blitt i det siste, da. Det er på tide at folket får en slutt på disse grusomhetene og styrter ledelsen!

Viva la revolution!

9015704[/snapback]

Yes da :) *Setter seg på første buss til Oslo.* Her skal hw kontorene brennes :wee:

Lenke til kommentar

Yakes :w00t: Mulitcom.no har sendt den nye bærbare til meg, og jeg er så psyched! Jeg gleder meg som en gal liten unge gleder seg til julaften. Eneste er at posten tydeligvis ikke har mottatt pakkene enda ettersom jeg ikke finner dem ved sporingsnummeret. kanskje posten først får dem litt senere idag.

Lenke til kommentar
Joda, om du snur avataren rundt og ser baksiden vil jo selveste Adolf Hitler komme fram med hånden i været og barten på plass. Du har avslørt meg Kibs. Oh noes!  :!:

9015834[/snapback]

Snakket mest om hans avatar, da. Men OI! Du er busted, Snorre!! Hah!

:hmm:

Lenke til kommentar

Vel vel, da er det bare å vente tolmodig til PC-en min kommer da. Imens får jeg sitte litt her i SO6 og snakke med brukere som kan komme til å gå i korstog mot meg. Hooray.

Du vet, karakterer har ikke noe å si i 8.- eller 9.klasse. Jeg fikk tr i norsk og noen andre fag. I norsken fikk jeg dårlig karakter fordi jeg skrev voldshistorier. Skrev blant annet en historie om hvordan en snikmorder skjøt Kjell Magne Bondevik. Læreren vår var smålig kristen. Og ja, jeg fikk dårlig karakter.

Men i tiende skjerpet jeg meg, fikk fem i norsk og i de aller fleste andre fag, og fikk 4.8 i snitt eller noe. Skulle inn på musikklinjen, men det gikk akkurat ikke. Så da ble det almennfag istedenfor.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...