Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er irriterende det og, men jeg syntes orddeling og dobbelposting er verst, jeg. Skrivefeil er jeg faktisk ikke så nøye med, så lenge det er en skrivefeil, f.eks. et lite feiltrykk så man skriver ikek i stedet for ikke, eller noe.

 

Om man ikke kan norsk i det hele tatt er det en annen sak.

9015117[/snapback]

Dobbeltposting er skikkelig ille, og jeg prøver faktisk å unngå det. Men hvis jeg ser at noen driver og poster, så må jeg bare ta sjansen på at den personen kommer før meg. :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg drømte også om SO i natt. Er det et tegn på at jeg sitter for mye på forumet? :hmm:

9015139[/snapback]

Jeg drømte om SO fordi det var så lenge siden jeg var her, men jeg tror din grunn er fordi du er så mye her (Som du sa) :p

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Dobbeltposting er skikkelig ille, og jeg prøver faktisk å unngå det. Men hvis jeg ser at noen driver og poster, så må jeg bare ta sjansen på at den personen kommer før meg.  :ph34r:

9015161[/snapback]

Ja, jeg gjør det jeg og, skjønner du. Men det er ikke alltid ting fungerer som de skal.. :p

Lenke til kommentar
Ja, jeg gjør det jeg og, skjønner du. Men det er ikke alltid ting fungerer som de skal.. :p

9015200[/snapback]

I know.

 

Okei, det ringte akkurat en telefonselger for å snakke med broren min. 2 ting: 1. Han er reservert mot telefonsalg. 2. Han bor ikke hjemme.

Når da telefonselgeren sier "ok, da ringer jeg tilbake senere".. øøøh..? :ermm:

Lenke til kommentar
Hva med skrivefeil? Oppdeling av ord? Punktsetting? Tegnsetting? Mangel på avsnitt?

9015062[/snapback]

alt det der er oppskrytt mener nå jeg er det noen som er enig med meg det er lissom ikke så nøye å skrive rikti lengre

9015075[/snapback]

 

*hate*

 

Kan jo kombinere disse. Regne ut luftfuktighet, tyngekraft, vindstyrke og fart. Deretter snipe L4r5 fra 1,5 km hold.. :ph34r:

9015107[/snapback]

Eller du kan regne ut hva utgangshastigheten på kula skulle vært for at den skulle kommet frem fra der du sitter til langesund der jeg er. Regn med at det er en vanlig 7,62mm AG3-kule (Specs søker du frem selv)

Si fra når du har et svar :)

9015115[/snapback]

 

Beklager sent svar..

 

113287,55 km/h (+/-)

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Ja, jeg gjør det jeg og, skjønner du. Men det er ikke alltid ting fungerer som de skal.. :p

9015200[/snapback]

I know.

 

Okei, det ringte akkurat en telefonselger for å snakke med broren min. 2 ting: 1. Han er reservert mot telefonsalg. 2. Han bor ikke hjemme.

Når da telefonselgeren sier "ok, da ringer jeg tilbake senere".. øøøh..? :ermm:

9015218[/snapback]

 

-Dobbeltpost fordi dere er trege-

 

Er det skjult nummer kan du lett sperre det med *33*

Lenke til kommentar
Beklager sent svar..

 

113287,55 km/h (+/-)

9015237[/snapback]

Du helgarderer deg jo med den "(+/-)"-greia. :ph34r:

 

VI har fått oss ny bestevenn. Vi liker i hvert fall å tro det :cool:

9015247[/snapback]

Unnskyld, dere. :p Hehe. Kult.

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...