Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*iiiih*

 

I dag skal jeg til Hollywood! :D

Om nøyaktig 7 timer, bør nok sove...

 

Men i stedet er jeg i SO og RPP <3

Med alle søtisene, kjekkasene, hunkene og beibsa (okay, så vidt jeg vet er det vel bare Kibs av beibs som er i SO atm) :love:

 

Og Eplefe :D :D :D

 

*vinke febrilskt til Rebecca i frykt for å ikke bli sett*

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
*iiiih*

 

I dag skal jeg til Hollywood! :D

Om nøyaktig 7 timer, bør nok sove...

 

Men i stedet er jeg i SO og RPP <3

Med alle søtisene, kjekkasene, hunkene og beibsa (okay, så vidt jeg vet er det vel bare Kibs av beibs som er i SO atm) :love:

9014692[/snapback]

Eplefe, hvis ikke hun stakk. Jeg er forresten ikke i RPP. :p

Lenke til kommentar

Kibs, jeg vet. Det er en skam.

Som kongen av RPP befaler jeg deg til å være der :p

 

 

Hollywood blir nok masse gøy ^^

Kjørte gjennom LA og deler av Hollywood på vei til DisneyLand, og det var möje fønni :D

Så mange fancy hus og sånn. Har batteri og stæsj til lading nå, tok veldig mange bilder 4. juli, for å si det sånn. Ca. 500 bilder på litt over en time :p

Man kan si det var parade <3

 

 

Men du..?

Hvis jeg kommer inn i Bergen og ender opp på Fantoft eller noe sånt, kan vi leke da, om jeg kommer inn til byen for å finne deg fordi jeg kjeder meg og er litt redd og sjenert av meg og sånn?

Lenke til kommentar
Kibs, jeg vet. Det er en skam.

Som kongen av RPP befaler jeg deg til å være der :p

 

 

Hollywood blir nok masse gøy ^^

Kjørte gjennom LA og deler av Hollywood på vei til DisneyLand, og det var möje fønni :D

Så mange fancy hus og sånn. Har batteri og stæsj til lading nå, tok veldig mange bilder 4. juli, for å si det sånn. Ca. 500 bilder på litt over en time :p

Man kan si det var parade <3

 

 

Men du..?

Hvis jeg kommer inn i Bergen og ender opp på Fantoft eller noe sånt, kan vi leke da, om jeg kommer inn til byen for å finne deg fordi jeg kjeder meg og er litt redd og sjenert av meg og sånn?

9014722[/snapback]

Fantoft er faktisk ikke så veldig, veldig langt unna der jeg bor, så selvsagt kan vi leke da. Det er ingenting å være redd for, jeg er alt i alt mer kos enn ikke-kos. :)

I'm a nice girl. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...