Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Hva .. skal du gjøre da?

9014379[/snapback]

Vel, er ikke meg det er verst for. Jeg er bare sommervikar, men fremtidige sommerjobber her er nok ikke aktuelt. Verst for dem som blir skvisa ut av den jobben dem har hatt i over 30 år. :\

 

Anniken baker i det minste kake til deg!

Urettfeige greier det der :p

9014381[/snapback]

Urettferdig? I've earned it. :fun:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må nesten prøves, kjøpte noe Rom med ananas/fersken, den smakte jævlig.

9014350[/snapback]

Man skal da ikke kødde med rom? Den skal være mørk og fin, uten smakstilsetninger. Man kan forresten godt blande den med/lage drink med annanasjuice (nam! :D), men sånn ferdiglagd rom med smak er jo stort sett drit. Bortsett fra Bacardi Apple da, som man kan blande med eplejuice og sprite hvis man vil drikke seg full uten å merke at man har i seg sprit.
Lenke til kommentar
Velkommen til min og Knut Eriks verden.. og Equerm.. anybody else?

9014471[/snapback]

*Rekke opp hånden*

 

Sovet fem timer i natt, blir gøy å jobbe seks timer i strekk med maks ti minutters pause nå. *hoppe i dusjen så jeg ikke blir sen*

Lenke til kommentar

Kalimera!

 

Akkurat kommet hjem fra Kreta, Agia Marina. Lærte meg endel Gresk men ikke så mye. Kalimera betyr God morgen, f.eks.

 

To ukers ferien var garantert verdt pengene og vi har opplevd mye nytt og spennende. Dykking og snorkling, vannskutere, gresk mat og paragliding fra båt er et par ting jeg kan nevne.

 

Men.. det var også veldig deilig å komme hjem :)

Lenke til kommentar
Bra du koste deg, det er det man skal på ferie, dykking nedover i kreta og korallrev er bare helt herlig :love:

Man skal kose seg på ferie ja. Dette er første gang jeg drar til syden faktisk, så da har man opplevd det også. Dykkingen var morsom, men det var ikke så veldig mye spennende å se der vi var, litt kjipt men så har man jo fått prøvd dykking da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...