Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det vil jeg og.. høres utrolig .. digg ut :p

Det blir det, men først skal jeg slite meg ut en hel dag på jobben i diverse stresslesser og sofaer

 

 

Jeg vil forresten bruke denne posten til definere mitt hat for drinker og rusbrus, jeg syns det er så teit når en arbeidskollega av meg forteller meg om fylleturen sin og sier "ja så drakk jeg 3 smirnoff ice! og 3 TIL etterpå!" Han er 23 år gammel.

 

Han forteller forresten også om sine fantastiske drinker "beste drinken du får tak i! 4 typer vodka i et glass!!" (greit nok det hørest funky ut) men hvordan kan 4 forskjellige typer vodka smake så veldig mye annet en vodka? Det er jo bare sprit, sprit og sprit

Lenke til kommentar
Jeg vil forresten bruke denne posten til definere mitt hat for drinker og rusbrus, jeg syns det er så teit når en arbeidskollega av meg forteller meg om fylleturen sin og sier "ja så drakk jeg 3 smirnoff ice! og 3 TIL etterpå!" Han er 23 år gammel.

 

Han forteller forresten også om sine fantastiske drinker "beste drinken du får tak i! 4 typer vodka i et glass!!" (greit nok det hørest funky ut) men hvordan kan 4 forskjellige typer vodka smake så veldig mye annet en vodka? Det er jo bare sprit, sprit og sprit

9014293[/snapback]

 

Han hørtes bæd ut, hele 6 rusbrus!

 

Men kommer ann på vodda'n da, du får jo med forskjellige smaker, jeg vet ihvertfall at de Smirnoff Vodka'ne har ganske sterk smak av frukt, i forhold til feks Absolutt Sitron.

Lenke til kommentar

DisneyLand var så :love::D

 

Særlig Splash Mountain - bare tatt den 3 ganger før - og Mark Twain.

 

Hva skal man med spektakulære berg- og dalbaner og karuseller og parader når man kan tøffe rundt på en gammel elvedamper? :D

 

 

*i himmelen*

Mangler bare en Ida nå, så er livet komplett ^^

Lenke til kommentar
Hikst. :cry:

Nå tømmes to av kontorene i banken. Bedriftsiden skal ikke eksistere her mer og flyttes mange mil vekk til en "større" bank OUUH alt skal være så effektivt. :( åe.

 

Og snart legges vi på personmarked også ned og. Dritt.

9014373[/snapback]

 

Oh noes! :(

 

Hva .. skal du gjøre da?

Lenke til kommentar

DemoniZer, ja, ikke sant? :)

 

Og så er det bare å håpe at jeg kommer meg til Sandefjord / Tønsberg rundt 20. juli :p

 

DemonFudge: Absolut Peppar smaker høgg!

 

Knut Erik: Dakar liten, kom og få kos? :) Anniken baker i det minste kake til deg!

Urettfeige greier det der :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...