DemoniZer Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 DemoniZer Hva skjer med MPX? 9014247[/snapback] Ehm.. skjer det noe spesielt? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Nei ikke noe her ivertfall, jeg vil bare hjem å ha FERIE Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Nei ikke noe her ivertfall, jeg vil bare hjem å ha FERIE 9014261[/snapback] Det vil jeg og.. høres utrolig .. digg ut Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Det vil jeg og.. høres utrolig .. digg ut Det blir det, men først skal jeg slite meg ut en hel dag på jobben i diverse stresslesser og sofaer Jeg vil forresten bruke denne posten til definere mitt hat for drinker og rusbrus, jeg syns det er så teit når en arbeidskollega av meg forteller meg om fylleturen sin og sier "ja så drakk jeg 3 smirnoff ice! og 3 TIL etterpå!" Han er 23 år gammel. Han forteller forresten også om sine fantastiske drinker "beste drinken du får tak i! 4 typer vodka i et glass!!" (greit nok det hørest funky ut) men hvordan kan 4 forskjellige typer vodka smake så veldig mye annet en vodka? Det er jo bare sprit, sprit og sprit Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg vil forresten bruke denne posten til definere mitt hat for drinker og rusbrus, jeg syns det er så teit når en arbeidskollega av meg forteller meg om fylleturen sin og sier "ja så drakk jeg 3 smirnoff ice! og 3 TIL etterpå!" Han er 23 år gammel. Han forteller forresten også om sine fantastiske drinker "beste drinken du får tak i! 4 typer vodka i et glass!!" (greit nok det hørest funky ut) men hvordan kan 4 forskjellige typer vodka smake så veldig mye annet en vodka? Det er jo bare sprit, sprit og sprit 9014293[/snapback] Han hørtes bæd ut, hele 6 rusbrus! Men kommer ann på vodda'n da, du får jo med forskjellige smaker, jeg vet ihvertfall at de Smirnoff Vodka'ne har ganske sterk smak av frukt, i forhold til feks Absolutt Sitron. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 DisneyLand var så Særlig Splash Mountain - bare tatt den 3 ganger før - og Mark Twain. Hva skal man med spektakulære berg- og dalbaner og karuseller og parader når man kan tøffe rundt på en gammel elvedamper? *i himmelen* Mangler bare en Ida nå, så er livet komplett ^^ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 forhold til feks Absolutt Sitron. Voka skal være vodka, uten sitron eller annet skvip av en frukt trykt gjennom flaskehalsen Bare spør en russer Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Datasmurf, så fint du har kost deg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Finnes Absolute Pepper? Noen som har smakt den? NP: Steppenwolf - Renegade Edit: Gjorde om litt Endret 6. juli 2007 av DemonFudge Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Finnes ikke Absolute Pepper? Noen som har smakt den? 9014342[/snapback] Æsj? *grøsse* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Var en eller annen på jobben som snakket om det. Må nesten prøves, kjøpte noe Rom med ananas/fersken, den smakte jævlig. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hikst. Nå tømmes to av kontorene i banken. Bedriftsiden skal ikke eksistere her mer og flyttes mange mil vekk til en "større" bank OUUH alt skal være så effektivt. åe. Og snart legges vi på personmarked også ned og. Dritt. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hikst. Nå tømmes to av kontorene i banken. Bedriftsiden skal ikke eksistere her mer og flyttes mange mil vekk til en "større" bank OUUH alt skal være så effektivt. åe. Og snart legges vi på personmarked også ned og. Dritt. 9014373[/snapback] Oh noes! Hva .. skal du gjøre da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) DemoniZer, ja, ikke sant? Og så er det bare å håpe at jeg kommer meg til Sandefjord / Tønsberg rundt 20. juli DemonFudge: Absolut Peppar smaker høgg! Knut Erik: Dakar liten, kom og få kos? Anniken baker i det minste kake til deg! Urettfeige greier det der Endret 6. juli 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Horebilde.. http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Absolut..._10_bottles.jpg Endret 6. juli 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg har ikke smakt pepper og vanilje.. tror ikke jeg vil smake heller Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Smakt alle og må si Citron og Mandarin er best av de med tilsatt smak, og 50% ellers Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg syns viking fjord vodka'n er god jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg