Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du er yntre enn en 91-modell er det vanskelig å bli tatt seriøst i diskusjoner. Var jeg deg ville jeg byttet til "Pusur_" eller noe lignende ;)

9013863[/snapback]

Om man ikke greier å ta noen seriøst pga alder, er dét et problem, vil nå jeg si. Mange 198x-modeller her som oppfører seg og skriver langt verre. *grøsse*

 

Men nå legger jeg meg. Natta til alle, og klemmer til enkelte. :)

Lenke til kommentar
FLYGENDE SPAGETTIMONSTER!

Har nettopp lidd meg igjennom Spiderman 3 og fyyyyyyyyyyyyyyy faen for noe møl!

Eneste artige var at "spiderman" ble emo *knis*

9013913[/snapback]

Hehe, jeg er helt enig med deg, Spiderman 3 er av de dårligste filmene jeg har sett på lenge og det verste er vel at de skal lage en mulig 4-er :cry:

Lenke til kommentar
Hehe, jeg er helt enig med deg, Spiderman 3 er av de dårligste filmene jeg har sett på lenge og det verste er vel at de skal lage en mulig 4-er :cry:

9013940[/snapback]

En må jo melke pengemaskinen så lenge en kan og det er jo ganske behagelig for skuespillerne og resten av settingen og hente inn nye folk hele tida. Nye folk=opplæring og det koster penger noe man for all del ikke kan gjøre. Og for ikke å snakke om Tobey Maguire som er en ELENDIG skuespiller. Blah. Waist of f"#% time.

 

 

Blir en 4'er til LOTR også! *glede seg*

 

 

 

:ermm:

9013942[/snapback]

Hobbitten skal kanskje ut som film ja, men det er mye kluss for New Line sitter på rettighetene mens PJ (peter jackson) mener at han ikke har fått de pengene han skal ha...og så har man det gående...

Dog det er ingen oppfølger, det er forhistorien.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...