Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Natta. Burde lagt meg for lenge siden jeg også. men jeg må jo ha litt fritid mellom jobb og jobb også. Søvn derimot trenger man jo ikke. :p

9013704[/snapback]

Du har forstått meningen med livet, gratulerer :)

 

Din første orgasme? :)

9013714[/snapback]

Nei, hans siste :)

 

Natta alle sammen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har lyst på en liten pink floyd hylle med alt de har gitt ut på jeg. Hmm. *Vurdere* også zeppelin da..

9013672[/snapback]

Har fått Led Zeppelin - Stairway To Heaven LP i veldig god stand, og har fra før av 4 Led Zeppelin CD-er i samleeske som er på størrelse med et tykt LPcover. :love:

Lenke til kommentar
Men brukte ikke den så lang tid?

Sjefen sa: "Pass på å være tidsnok i morgen, eller blir de andre så stresset." Er det et godt tegn, eller bør jeg prioritere litt søvn?

9013739[/snapback]

Hvis jeg skal være egoistisk sier jeg: ikke legg deg.

Hvis jeg skal være...vent.. kan man være noe annet enn egoistisk? :hmm:

 

Jeg tror jeg slip-slider i seng, jeg, folkens. Nattifnatt til alle sammen. *deler ut klemmer*

9013742[/snapback]

Natta, Kongen. :love:

Lenke til kommentar
jeg har lyst på en liten pink floyd hylle med alt de har gitt ut på jeg. Hmm. *Vurdere* også zeppelin da..

9013672[/snapback]

Har fått Led Zeppelin - Stairway To Heaven LP i veldig god stand, og har fra før av 4 Led Zeppelin CD-er i samleeske som er på størrelse med et tykt LPcover. :love:

9013726[/snapback]

har tenkt litt på den zeppelinboksen med ti cd'er i. De ti bud^^

Hører baer på zeppelin i bilen for tida. Er så latterlig bra at jeg blir lettere provosert.

Godnatt eplefe, skal prøve å få tatt et bilde av de^^

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Søvn gjør at man klarer å fungere i et normalt samfunn.

9013759[/snapback]

 

Hvilket samfunn? :ermm:

9013761[/snapback]

 

En gang, langt frem i tid. Når du har kommet i stemmeskiftet og kanskje til og med hatt sex, så skal du tre ut i den store, vide verden som vi i dag kaller samfunnet. Det er her alle mennesker er, og de lever i små kolonier, kalt byer. Der vandrer de rundt i sin egen lille verden og lar hverdagen gå slik den alltid har gjort.

 

 

EDIT: Jeg er så trøtt at jeg ikke engang klarer å skrive en rant. Jeg køyer.

Endret av Heilage
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...