Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor driver dere og sporer opp jentene i SO?

9013179[/snapback]

 

 

utrolig lite og gjøre , jeg har det sånn etter at jeg sluttet med wow , utrolig masse fri tid , av en eller annen grunn ..........

 

 

bare vente på halo 3 , da ser dere enda mindre av meg , ikke det at jeg henger her så mye fortiden

Lenke til kommentar

 

Natta :) Men hvis du skulle besøke meg i natt, så har jeg rom oppe til venstre på forsida av huset ;)

9013175[/snapback]

 

Pass på når du legger deg da, du vet aldri når katten kan finne seg på å smyge seg sakte inn :p

9013189[/snapback]

Er alergisk mot katter :p Så merker det nok ;)

Lenke til kommentar
Noen som vil på date med meg da? Wrawr!

 

Jeg krever oppmerksomhet!

9013073[/snapback]

Seff. Gutten min har reist til syden, så jeg er en fri kanin. :p

9013184[/snapback]

 

Kunne ikke håpet på bedre, kjære. <3

 

Kommer du til Skien? Har huset for meg selv en stund fremover. Har ryddet i dag, så det går fint å rote litt til igjen.

Lenke til kommentar

Aalton: Jeg fant, jeg fant! :D

Noen som har lagt merke til at alle gutter under 28 fra Toten oppfører seg som kåte trettenåringer? De snakker omtrent utelukkende om bilstyling, hvem de knullet på en utedass forrige helg, hvem de slo ned sist, og hvem de hadde seg med et annet sted enn en utedass sist. I tillegg er heimeværnet skikkelig qlt lizzm.
link
Lenke til kommentar
*rusle en tur til Adolph Bergs vei*

9013207[/snapback]

For all del. Men eneste du treffer da er 60 kg muskler fordelt på 50 cm hund, en hund til, enda en hund som tror han er valp og veier noe sånt som 56 kg, en katt som angriper alle han ikke kjenner som beveger seg ned i stuen om natten og min mor. Jeg er på østlandet. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål:

 

Hvorfor greier jeg ikke å legge meg å sove. I stede for ser jeg på red vs blue! Jeg startet på episode 1 for noen dager siden! Nå er jeg på 77! Hvorfor kan jeg ikke stoppe =( Er det ond magi på meg eller er Red vs blue så bra at jeg ikke greier å slutte å se på det? =(

 

Lyst til å sove, Men BARE .... EN .... EPISODE..... TIL!

Lenke til kommentar
Kibs, can has halp me too?

9013215[/snapback]

Jeg får ikke lov til å snakke med fremmede. :(

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Å.. det var da jeg var liten, ja. Ehhmm...

9013223[/snapback]

Men kjenner jo aronomi litt! Da er vi ikke fremmede lenger! :innocent: HALP!

Lenke til kommentar
Kommer du til Skien? Har huset for meg selv en stund fremover. Har ryddet i dag, så det går fint å rote litt til igjen.

9013212[/snapback]

Skal du sende meg på tur alene til et eller annet fylke? Jeg som såvidt har vært utenfor Oslo. Tror jeg hadde fått litt bakoversveis da, kan ikke du heller komme til meg? Jeg har ikke ryddet, så her gjør det ikke noe om vi roter litt mer. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...