Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har forresten hørt at det ligger et videointervju av eplefe under hove et eller annet sted på nettet. Den som finner det og gir meg link får en femmer!

9011085[/snapback]

P3TV har ganske mye greier liggende på nett, du kan jo se der.

Lenke til kommentar

Jeg er desperat nå. Kjøkkenet er borte (det lages nytt kjøkken) og jeg har ikke spist middag på fire til fem dager. Mikrobølgeovnen som kom idag, for at jeg og pappa skulle ha noe å lage middag i fungerer ikke! Den forbanna døren vil ikke åpne seg. Og det som verre er. Jeg har kun spist brødskiver! Hvis jeg ikke får noe ordentlig mat dør jeg snart!

Lenke til kommentar
*rape*

Jeg vil røyke vannpipe. Ja, jeg mener at jeg vil røyke tobakk i vannpipe. Men min vannpipe er ødelagt. Noen som vil donere en vannpipe og litt pipetobakk til meg? :wee:

9011327[/snapback]

Dra til Tyskland, virker som om ennenhver tysker har vannpipe, noen opp til flere :)

Lenke til kommentar
*rape*

Jeg vil røyke vannpipe. Ja, jeg mener at jeg vil røyke tobakk i vannpipe. Men min vannpipe er ødelagt. Noen som vil donere en vannpipe og litt pipetobakk til meg? :wee:

9011327[/snapback]

Seff. Kommer du og henter den?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Doh, men altså. Du trenger jo ikke å drikke opp ALT, en del kan spares til dagen etter at du har besøkt meg :)

9011307[/snapback]

Umulig å drikke 8 liter sprit på en helg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...