Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ang landslaget; Bare jeg får Gro Hammerseng, er det samma faen for meg ;)

7525643[/snapback]

Motto, mott, mobbe, mobbe! :tease: Pass så ikke clvn får snusen i dette da :p

 

l4rs: Vi er sikkert kjekke nok til å få med oss et par-tre stykker, tror du ikke?

 

Jeg sovnet en gang mens jeg vippet på stolen. Halebeinet mitt fikk rimelig vondt. :cry:

 

DF: Hun hadde bare skjenket deg passelig full på vodkaflaskene hun alltid smugler med seg, så hadde det vel ikke vært noe problem. (Selv uten tvang)

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
bazukh, sovner stort sett i dusjen, så ja :p

7525645[/snapback]

Faktisk :o Stående?

Det tror jeg at jeg bare har klart én gang. Og det var bare et par minutter :p

7525649[/snapback]

 

Både titt og ofte.

Jeg er veldig flink sånn :)

 

Jeg sovner stående, gående, sittende, løpende, liggende, hoppende, kjørende etc.

Helt uten videre.

Om jeg dusjer, runker, leser, har prøve, spiller, skriver, ser film, har gym, hva enn...

 

*poff*

 

 

zzz

Lenke til kommentar
Jeg er veldig flink sånn :)

 

Jeg sovner stående, gående, sittende, løpende, liggende, hoppende, kjørende etc.

Helt uten videre.

Om jeg dusjer, runker, leser, har prøve, spiller, skriver, ser film, har gym, hva enn...

7525688[/snapback]

Du greier å sovne både mens du gymmer og mens du runker? :dontgetit: Jeg håper du ikke kjører bil... :p

 

*gjesp* Nå køyer jeg også. Reiseruter for det norske håndballlandslaget sendes til l4rs eller meg på pm. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg er veldig flink sånn :)

 

Jeg sovner stående, gående, sittende, løpende, liggende, hoppende, kjørende etc.

Helt uten videre.

Om jeg dusjer, runker, leser, har prøve, spiller, skriver, ser film, har gym, hva enn...

7525688[/snapback]

Du greier å sovne både mens du gymmer og mens du runker? :dontgetit: Jeg håper du ikke kjører bil... :p

 

*gjesp* Nå køyer jeg også. Reiseruter for det norske håndballlandslaget sendes til l4rs eller meg på pm. :thumbup:

7525696[/snapback]

 

Jeg får ikke lov til å kjøre opp for bil pga. dette :p

Jeg kjører scooter dog (kjørte opp før jeg fikk disse probleme på papir), og har sovnet flere ganger kjørende.

En gang gikk det galt, og jeg traff en buss, brukte unnskyldinga at jeg var forelska og tenkte på ei jente :p

Gikk bedre enn "Jeg sovner overalt hele tiden."

 

Jeg sovna en gang da vi spillte badminton.

Bare falt sammen helt uten videre.

Også falt sammen og sovna midt i et hopp da vi skulle hoppe over hekker...

Våkna ikke av smerten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...