NgZ Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Nei takk, jeg vil ikke ha ostepopen til ei som kaller seg Sterilana i brunøyet gitt. Så lenge jeg får keepern på det norske laget så går det bra. 7525638[/snapback] Er du riktig heldig, så er det din ostepop som skal inn i sterilana sitt ikke fullt så sterile hulrom. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 bazukh, sovner stort sett i dusjen, så ja 7525645[/snapback] Faktisk :o Stående? Det tror jeg at jeg bare har klart én gang. Og det var bare et par minutter Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Er du riktig heldig, så er det din ostepop som skal inn i sterilana sitt ikke fullt så sterile hulrom. 7525647[/snapback] Nei takk, jeg foretrekker å holde Frydepinnen min frisk og rask. Selv om jeg har en greie for rødtopper så hadde jeg aldri tatt hu ene der altså. Nevvar! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Ang landslaget; Bare jeg får Gro Hammerseng, er det samma faen for meg 7525643[/snapback] Motto, mott, mobbe, mobbe! Pass så ikke clvn får snusen i dette da l4rs: Vi er sikkert kjekke nok til å få med oss et par-tre stykker, tror du ikke? Jeg sovnet en gang mens jeg vippet på stolen. Halebeinet mitt fikk rimelig vondt. DF: Hun hadde bare skjenket deg passelig full på vodkaflaskene hun alltid smugler med seg, så hadde det vel ikke vært noe problem. (Selv uten tvang) Endret 18. desember 2006 av NgZ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 l4rs: Vi er sikkert kjekke nok til å få med oss et par-tre stykker, tror du ikke? 7525658[/snapback] you never know unless you try... so let's try Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ang landslaget; Bare jeg får Gro Hammerseng, er det samma faen for meg 7525643[/snapback] Motto, mott, mobbe, mobbe! Pass så ikke clvn får snusen i dette da 7525658[/snapback] Om det værste du kan finne på å mobbe meg for er min fascinasjon av Gro Hammerseng, tar jeg gladelig imot det med åpne armer clvn kan være med? (; Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 DF: Hun hadde bare skjenket deg passelig full på vodkaflaskene hun alltid smugler med seg, så hadde det vel ikke vært noe problem. (Selv uten tvang) 7525658[/snapback] Nei. Hadde hun ikke klart uansett. Kunne godt fått meg dritings, men det hadde ikke blitt noe mer enn det. Eod. t00t. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 you never know unless you try... so let's try 7525661[/snapback] Let us! bazukh: Hadde jeg virkelig hatt noe å mobbe deg for, kunne det jo blitt oppfattet som mobbing. DF: Ikke glem at hun ikke trenger din aksept. Hun er mer mann en eg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Men uansett så kvelder jeg nå... Kan ikke noen si fra om de vet hvor landslaget skal være den nærmeste tiden? Jeg og Ngz trenger nemlig all info vi kan få til "Operasjon Landslag". Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ræva mi er enveiskjørt, desverre. La oss snakke om noe annet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 bazukh, sovner stort sett i dusjen, så ja 7525645[/snapback] Faktisk :o Stående? Det tror jeg at jeg bare har klart én gang. Og det var bare et par minutter 7525649[/snapback] Både titt og ofte. Jeg er veldig flink sånn Jeg sovner stående, gående, sittende, løpende, liggende, hoppende, kjørende etc. Helt uten videre. Om jeg dusjer, runker, leser, har prøve, spiller, skriver, ser film, har gym, hva enn... *poff* zzz Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ræva mi er enveiskjørt, desverre. La oss snakke om noe annet. 7525683[/snapback] La oss snakke om te. Selv foretrekker jeg Twinings Earl Grey Tea, men en halvannen teskje sukker eller en liten desj honning. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ok.. jeg kommer inn for å slå av en prat.. og dere snakker om TE???????? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg er veldig flink sånn Jeg sovner stående, gående, sittende, løpende, liggende, hoppende, kjørende etc. Helt uten videre. Om jeg dusjer, runker, leser, har prøve, spiller, skriver, ser film, har gym, hva enn... 7525688[/snapback] Du greier å sovne både mens du gymmer og mens du runker? Jeg håper du ikke kjører bil... *gjesp* Nå køyer jeg også. Reiseruter for det norske håndballlandslaget sendes til l4rs eller meg på pm. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ok.. jeg kommer inn for å slå av en prat.. og dere snakker om TE???? 7525695[/snapback] Te er den ultimate drikk. Te er væske perfeksjonert. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ok.. jeg kommer inn for å slå av en prat.. og dere snakker om TE?? 7525695[/snapback] Te er den ultimate drikk. Te er væske perfeksjonert. 7525698[/snapback] Tvi.. du er en heks. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg er veldig flink sånn Jeg sovner stående, gående, sittende, løpende, liggende, hoppende, kjørende etc. Helt uten videre. Om jeg dusjer, runker, leser, har prøve, spiller, skriver, ser film, har gym, hva enn... 7525688[/snapback] Du greier å sovne både mens du gymmer og mens du runker? Jeg håper du ikke kjører bil... *gjesp* Nå køyer jeg også. Reiseruter for det norske håndballlandslaget sendes til l4rs eller meg på pm. 7525696[/snapback] Jeg får ikke lov til å kjøre opp for bil pga. dette Jeg kjører scooter dog (kjørte opp før jeg fikk disse probleme på papir), og har sovnet flere ganger kjørende. En gang gikk det galt, og jeg traff en buss, brukte unnskyldinga at jeg var forelska og tenkte på ei jente Gikk bedre enn "Jeg sovner overalt hele tiden." Jeg sovna en gang da vi spillte badminton. Bare falt sammen helt uten videre. Også falt sammen og sovna midt i et hopp da vi skulle hoppe over hekker... Våkna ikke av smerten. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Datasmurf.. er du 100% seriøs? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Tvi.. du er en heks. 7525700[/snapback] Åjasså! Du er vel en av disse kaffedrikkerne du; utøy. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hva er forresten det kuleste man kan kjøpe på clas Ohlson folkens? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg