henbruas Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Dere kan godt si at dere vil ha sex med den rette personen, blabla. Jada, jeg tar det litt overboard, men jeg liker bare ikke tanken på at 13 og 14 år gamle folk har sex. Det er rart. 9010516[/snapback] Men vi har jo ikkje det...!(iallefall de fleste) Du kan ikkje sammenligne det å fnyse av sølibat og å være seksuelt aktiv at an age of 14. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Dere kan godt si at dere vil ha sex med den rette personen, blabla. Jada, jeg tar det litt overboard, men jeg liker bare ikke tanken på at 13 og 14 år gamle folk har sex. Det er rart. Det er vel ikke at jeg vil bare ha sex med han og det er derfor jeg er så glad i han. Mest fordi at jeg har vært forelsket i han lenge, og at jeg bare har sånne sterke følelser for han.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Men vi har jo ikkje det...!(iallefall de fleste) Du kan ikkje sammenligne det å fnyse av sølibat og å være seksuelt aktiv at an age of 14. 9010529[/snapback] Det hun reagerte med at sølibat var noe som var skikkelig gale, og at da måtte hun komme over ham virker for meg til å være et tegn på at hun er seksuelt aktiv. Så enten følg med på diskusjonen, eller hold deg utenfor. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Heahe, den var bare delvis sant. 9010525[/snapback] Hva mener du med delvis sann? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Dere som er uenige med meg og Eplefe er fra nå av ansett som mentalt umodne og dere fratas retten til å ha en mening med umiddelbar virkning. End of discussion. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Dere som er uenige med meg og Eplefe er fra nå av ansett som mentalt umodne og dere fratas retten til å ha en mening med umiddelbar virkning. End of discussion. 9010552[/snapback] "Mentalt umoden". Pøh. *sjekke babetråden* *innse at man ødelegger for seg selv* Endret 5. juli 2007 av Pusur1993 Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det hun reagerte med at sølibat var noe som var skikkelig gale, og at da måtte hun komme over ham virker for meg til å være et tegn på at hun er seksuelt aktiv. Så enten følg med på diskusjonen, eller hold deg utenfor. Første ordet jeg tenker på når jeg hører sølibat er prest.. oO Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det hun reagerte med at sølibat var noe som var skikkelig gale, og at da måtte hun komme over ham virker for meg til å være et tegn på at hun er seksuelt aktiv. Så enten følg med på diskusjonen, eller hold deg utenfor. Første ordet jeg tenker på når jeg hører sølibat er prest.. oO 9010566[/snapback] Er ikke det et sølibat er. Et sølibat er rett og slet tå avstå fra sex. Et sølibat er ikke nødvendigvis permanent en gang! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Første ordet jeg tenker på når jeg hører sølibat er prest.. oO 9010566[/snapback] Munk. Prester lever vel ikkje i sølibat... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Munk. Prester lever vel ikkje i sølibat... 9010572[/snapback] Ikke statskirken sine, nei. Men alle andre. EDIT: Eller, det vil si. De skal gjøre det, men det hindrer ikke enkelte katolske prester fra å "leke" med alterguttene Endret 5. juli 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Katolske prester elver i sølibat. Lutherske prester trenger ikke å leve i sølibat. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Prester lever vel ikkje i sølibat... 9010572[/snapback] Spørs på hvilken retning av hvilken religion du snakker om. Katolske prester lever i sølibat, men lutherske prester f.eks. trenger ikke det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hva mener du med delvis sann? 9010543[/snapback] At noen deler av den var sann. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hva mener du med delvis sann? 9010543[/snapback] At noen deler av den var sann. 9010594[/snapback] Det at du var på en ferge? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er ikke det et sølibat er. Et sølibat er rett og slet tå avstå fra sex. Et sølibat er ikke nødvendigvis permanent en gang! Nei, nei. Ikke nødvendigvis. Men det var det jeg tenkte på.. Munk. Prester lever vel ikkje i sølibat... Katolske så.. Jeg er katolikk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Katolske så.. Jeg er katolikk 9010600[/snapback] Jeg og. *host* Det vil si. Familien min. Morssiden av familien min. Moren min. Oog.. Brødrene mine. De er katolikker. Men ikke jeg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg er ingenting jeg, Jeg anser meg ikke som ateist, jeg anser meg ikke som agnostiker, ikke som kristen osv. Mao er jeg ingenting, i et ingenmansland hva angår tro og livssyn. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hva kalles det når man ikkje tror på noe? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Et par innlegg er slettet fordi det var diskusjon rundt moderering. Ingenting personlig her, gjorde et feilgrep i å svare på en post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg