Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Dere kan godt si at dere vil ha sex med den rette personen, blabla. Jada, jeg tar det litt overboard, men jeg liker bare ikke tanken på at 13 og 14 år gamle folk har sex. Det er rart.

9010516[/snapback]

 

Men vi har jo ikkje det...!(iallefall de fleste) Du kan ikkje sammenligne det å fnyse av sølibat og å være seksuelt aktiv at an age of 14.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere kan godt si at dere vil ha sex med den rette personen, blabla. Jada, jeg tar det litt overboard, men jeg liker bare ikke tanken på at 13 og 14 år gamle folk har sex. Det er rart.

 

Det er vel ikke at jeg vil bare ha sex med han og det er derfor jeg er så glad i han. Mest fordi at jeg har vært forelsket i han lenge, og at jeg bare har sånne sterke følelser for han..

Lenke til kommentar
Men vi har jo ikkje det...!(iallefall de fleste) Du kan ikkje sammenligne det å fnyse av sølibat og å være seksuelt aktiv at an age of 14.

9010529[/snapback]

Det hun reagerte med at sølibat var noe som var skikkelig gale, og at da måtte hun komme over ham virker for meg til å være et tegn på at hun er seksuelt aktiv. Så enten følg med på diskusjonen, eller hold deg utenfor. :wee:

Lenke til kommentar
Dere som er uenige med meg og Eplefe er fra nå av ansett som mentalt umodne og dere fratas retten til å ha en mening med umiddelbar virkning.

 

End of discussion.

9010552[/snapback]

 

"Mentalt umoden". Pøh. *sjekke babetråden*

 

*innse at man ødelegger for seg selv*

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Det hun reagerte med at sølibat var noe som var skikkelig gale, og at da måtte hun komme over ham virker for meg til å være et tegn på at hun er seksuelt aktiv. Så enten følg med på diskusjonen, eller hold deg utenfor. :wee:

 

Første ordet jeg tenker på når jeg hører sølibat er prest.. oO

9010566[/snapback]

Er ikke det et sølibat er. Et sølibat er rett og slet tå avstå fra sex. Et sølibat er ikke nødvendigvis permanent en gang!

Lenke til kommentar
Munk.

 

Prester lever vel ikkje i sølibat... :ermm:

9010572[/snapback]

Ikke statskirken sine, nei. Men alle andre.

 

EDIT: Eller, det vil si. De skal gjøre det, men det hindrer ikke enkelte katolske prester fra å "leke" med alterguttene

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...