Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han er 'bare' 16 år. Menneh, blir litt vanskelig å late som jeg ikke kjenner en kis når jeg møter på han ganske så ofte og jeg er veldig god venn med mange av hans kompiser også.. ;/

Late som om du ikke kjenner ham er vel ikke nødvendig? Bare kom deg over ham, eller gå i sølibat.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Inadequate [unni/Nie] (The bet is on!) sier:

Jeg elsker den vibratoritingen.

Inadequate [unni/Nie] (The bet is on!) sier:

Og det så ikke helt bra ut på trykk nei...

Herregud.. :p

 

Søltibat, nei huff.

Du er fjorten! Ikke si sånt! Jeg liker å kunne tro at alle som er på alder med min lillebror er jomfru.

Lenke til kommentar

Han er 93-modell. Og kusinen min er 92-modell. Og gudbarnet mitt er 92-modell. Jeg liker ikke tanken på at dere er seksuelt aktive. Å si "nei huff" til sølibat er ikke noe en fjortenåring skal gjøre. De skal si "Jeg skal ikke ha se før jeg gifter meg" om de lyver eller ikke er en helt annen sak, men de skal ikke reagere med "ohnoes! No sex? Must get ovaah him!11!!one-one!"

Lenke til kommentar
Han er 93-modell. Og kusinen min er 92-modell. Og gudbarnet mitt er 92-modell. Jeg liker ikke tanken på at dere er seksuelt aktive. Å si "nei huff" til sølibat er ikke noe en fjortenåring skal gjøre. De skal si "Jeg skal ikke ha se før jeg gifter meg" om de lyver eller ikke er en helt annen sak, men de skal ikke reagere med "ohnoes! No sex? Must get ovaah him!11!!one-one!"

9010496[/snapback]

 

Neinei, men sølibat var kanskje litt i det sterkeste laget..

Lenke til kommentar
Hvorfor skal ikkje vi si "nei huff" til sølibat? Skjønner rett og slett ikkje tankegangen din.

9010512[/snapback]

Dere kan godt si at dere vil ha sex med den rette personen, blabla. Jada, jeg tar det litt overboard, men jeg liker bare ikke tanken på at 13 og 14 år gamle folk har sex. Det er rart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...