Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda var bra den... og når det gjelder Gro Hammerseng kan du jo spørre bazukh :p

7525197[/snapback]

"Gro Hammerseng! :dribble: " er nemlig bazukhs nye motto :D

7525210[/snapback]

Hysj på dere! :wee:

7525595[/snapback]

Legg merke til at ingen har nevnt det i over en time, før du brakte det på bane igjen nå, bazukh-gro. :tease:
Lenke til kommentar
Joda var bra den... og når det gjelder Gro Hammerseng kan du jo spørre bazukh :p

7525197[/snapback]

"Gro Hammerseng! :dribble: " er nemlig bazukhs nye motto :D

7525210[/snapback]

Hysj på dere! :wee:

7525595[/snapback]

Og nå som jeg hadde droppet temaet og gått over til andre ting. :D Men siden du drar det opp så er hu ikke stygg da :)

I motsetning til det russiske landslaget så hadde det ikke blitt voldtekt om hun prøvde seg på meg hehe

Lenke til kommentar
I motsetning til det russiske landslaget så hadde det ikke blitt voldtekt om hun prøvde seg på meg hehe

7525609[/snapback]

Jepp. Om så hele landslaget vårt også hadde bestått av lesber, hadde de i hvert fall sett bedre ut enn andre lesbe-landslag. Bare masse butches, jo. Sånn skikkelig.

Tingen med å være lesbe er å bli tiltrekt av samma kjønn, vel.. Blir jo bare fucka om samma kjønn ska se ut som motsatt kjønn da O.o

Lenke til kommentar
Og nå som jeg hadde droppet temaet og gått over til andre ting. :D  Men siden du drar det opp så er hu ikke stygg da :)

I motsetning til det russiske landslaget så hadde det ikke blitt voldtekt om hun prøvde seg på meg hehe

7525609[/snapback]

DeamonFudge kan få det russiske håndballlaget, så deler vi det norske. :dribble:
Lenke til kommentar
Og nå som jeg hadde droppet temaet og gått over til andre ting. :D  Men siden du drar det opp så er hu ikke stygg da :)

I motsetning til det russiske landslaget så hadde det ikke blitt voldtekt om hun prøvde seg på meg hehe

7525609[/snapback]

DeamonFudge kan få det russiske håndballlaget, så deler vi det norske. :dribble:

7525619[/snapback]

Høres ut som en ekstremt god ide... Tar du deg av å overtale landslaget?

Lenke til kommentar
Jeg er hverken rik eller kjekk nok, er jeg redd... Så jeg tror du må ta deg av den.

7525635[/snapback]

Vel er jeg kjekk, men må nok være rik også for å score hele landslaget... :(

Huff om jeg bare var født rik i stedet for pen. Da kunne jeg kjøpt meg plastiske operasjoner og både vært rik OG pen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...