Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Så lenge jeg får være Toad så :D Toad er og blir best av alle. Uansett hvordan man vrir og vender på det.

 

Hvorfor du skal komme og spille Mario Kart 64 med meg må du nesten finne ut selv. :p Fordi det er gøy kanskje?

 

Toad er soppeduden ja. Han er kool.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har planer om å kjøpe altså? Hvilke spill skal du isåfall kjøpe? Jeg antar at du investerer i Legend of Zelda: Ocarina of Time som er det beste spillet noen sinne. Ellers kan vel også Mario Kart 64, Diddy Kong Racing samt Banjo Kazooie (som jeg selv aldri har fått spilt) anbefales.

 

Edit: Snorre synes det er rart at SasaB snakker om seg selv i tredjeperson.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Minner meg på at jeg må kjøpe meg en N64 snart. :)

9009221[/snapback]

Jeg har en du kan få for kun 2300. Den ene kontrollen virker perfekt.

 

Snorre: Ocarina of Time er jo rett og slett GENIALT Rundet det alt for mange ganger på konsollen + noen på emulator.. :wee:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Du har planer om å kjøpe altså? Hvilke spill skal du isåfall kjøpe? Jeg antar at du investerer i Legend of Zelda: Ocarina of Time som er det beste spillet noen sinne. Ellers kan vel også Mario Kart 64, Diddy Kong Racing samt Banjo Kazooie (som jeg selv aldri har fått spilt) anbefales.

9009233[/snapback]

 

Du trenger ikke anbefale noe. Jeg hadde mange timer foran den maskinen. Jeg skal ha Super Mario 64, Mariokart 64, GoldenEye, F-Zero X samt et par andre godtitler.

 

Jeg har en du kan få for kun 2300. Den ene kontrollen virker perfekt.

9009235[/snapback]

 

2300? You wish.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...